Wycon Nail Laquers Mirtillo & Chicago Symphony Review

by - 14:03


Здравейте, красавици!
Забелязах, че скоро не съм правила ревю на лакове за нокти, а тези два лака на Wycon кротко седяха и си чакаха реда, за това днес те ще са главни герой в публикацията.

Имам лаковете на Wycon от доста време, всъщност още откакто отвориха магазина им. Лилавия беше намален, а кафевия беше подарък към покупката. Използвах ги няколко пъти, след което ги прибрах и някак си забравих за тях. Незаслужено игнориране в предвид, че са добро попадение, имат плътно покритие, трайни са, а разнообразието от цветове и текстури е огромно. Цената им по спомен е около 5-6 лева, а кафевия както казах е подарък и не знам на каква цена е, а и дали изобщо се предлага още. Количеството им е 10 мл. и могат да се намерят в магазина на Wycon в Мол Сердика.


Започвам с Wycon 08 Mirtillo, който е един чудесен патладжанен цвят. Много е подходящ за този период от годината. Цвета е плътен и покривността е много добра - 2 пласта са достатъчни за пълно покритие без да има черти и неравности.


Хубавото е, че лаковете освен цифри си имат и имена. В магазина на Wycon има наистина много голямо разнообразие от цветове, матови лакове, пясъчни лакове, лакове с ефекти и тн.


Wycon 06 Chicago Symphony е лак от лимитирана серия, която не съм сигурна дали се предлага още. Имах избор между този и зелен със златист оттенък. Ако бъда честна и двата лака не ми допаднаха, зеления беше доста приятен, но не знам защо реших да взема този, който бих описала като цвят "карамел". Носих го два пъти и всъщност ми допадна, но само на по дълги нокти, иначе все едно съм бръкнала в буркан с фъстъчено масло :) Отново има много добра покривност на 2 слоя, не съм забелязала някаква неравномерност.


И двата лака имат много добра издържливост около 5-6 дни, зависи с какъв топ лак ги запечатвате. Аз понякога го пропускам от мързел и пак си ми издържат доста време, но това е индивидуално.

Четките на двата лака са различни - тази на Mirtillo e обикновенна четка, тясна и малко по-трудна за работа. Четката на Chicago Symphony е малко по-широка и се разширява в края си, като нанасянето е доста по-лесно.

Двата лака нямат кой знае какъв блясък самостоятелно, но с топ лак нещата се оправят.


Лаковете на Wycon ми харесват, Mirtillo пак ще влезе в действие около празниците, но някак си не надминават по качество любимите ми GR. Бих си купила и други цветове отново, но когато са с отстъпка от цената.





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥