Blogmas Day 3 - Christmas & Books

by - 21:41


Обикновенно свързвам декември със сняг, чай, джинджифил, хубави книги и филми и топло, уютно местенце. В цялата картинка ми липсва само снега и предполагам, че ще продължа да мрънкам за това докато накрая не видя истински снежинки навън...



Но без да се отплесвам, днес ще ви разкажа на кратко за три мой любими книги, както и за няколко идеи за подарък за книгоманите, на които съм сигурна, че много биха се зарадвали.

Сн. Интернет

"Една Коледа в Париж" на У.Съмърсет Моъм е една от книгите, които прочетох преди доста време и някак си все нещо ме кара да я препрочитам отново по това време на годината. Историята е много силна от към чувства и емоции, като на първо четене не успях да вникна, но на второ вече ме завладя тотално. Историята разказва за един млад англичанин, който за Коледа се озовава в Париж, търсейки развлеченията, които френската столица може да му поднесе, но още в първата си нощ там се влюбва в момиче, което се оказва, че има доста тежка съдба и големи проблеми. Звучи тривиално, но феновете на Моъм знаят за типичния му стил на писане и "грабване" на читателя. Историята си заслужава, книгата също.


Сн.Интернет

"Дядо Прас" е роман от поредицата "Светът на диска" на великия Сър Тери Пратчет. Любителите на фантастиката веднага ще зааплодират този мой избор, а аз лично съм един от големите фенове на Тери Пратчет и неговия фантастичен свят.
Дядо Прас всъщност е нещо като аналог на Дядо Коледа, но вместо шейна с елени си има шейна теглена от четири прасета. Раздава и сбъдва желания не на Коледа, а на Прасоколеда. Света на Тери Пратчет е огромен, много по-голям отколкото можем да си представим, а хумора е главната нишка, която се следва там. И в тази книга, както и в  другите от поредицата хумора е на почит, скрита ирония и много фантастика. Ненадминат си е Сър Тери Пратчет и това си е, препоръчвам на всеки, който има нужда от истинско зареждане.

Сн.Интернет

"Мъжете и жените по Коледа" на Алън и Барбара Пийз е книга, която се оказа голямо забавление.
Ако се чудите каква е разликата между мъже и жени по време на празниците, а и горе долу по принцип в мисленето, то това си е чисто ръководство, изпълнено с голяма доза хумор. 

В този ред на мисли, да ви споделя и няколко идеи за подаръци за луди любители на книгите.

- На първо място - ОЩЕ КНИГИ! Колкото повече, толкова повече, при книгоманите важи с пълна сила. Добра идея е ваучер за подарък - в книжарници Orange, Ciela, Book Trading и др. можете да вземете ваучер за определена сума и да го подарите на книгоман. Резултата е любов за цял живот :D

- Дрехи за книги -  много нашумяха напоследък дрехите за книги, особено тези които за hand made и в действителност са единични бройки. Цената им не е висока, а според мен са много подходящ подарък за всички истински любители на книгите. Аз лично харесвам тези - ЦЪК, а до колкото знам тези се предлагат и в книжарница Book Trading в Мол България.


- Kindle - Не всички обичат електронните джаджи, повечето истински любители на книги обожават аромата на хартия, така че малко трудно ще ги спечелите с Kindle. Но има и такива, модерни като мен примерно, които обичат и електронните носители. Ако си познавате добре човека можете да напълните електронния четец с любими негови книги, така подаръка придобива още по голяма стойност.


Сн.Интернет



- Като казах аромат на хартия, този парфюм съм сигурна, че би се харесал масово на всички книгомани, a самата му опаковка е много идейна. Не зная дали се предлага подобно нещо в България, но ако някой се интересува може да ми пише мейл и ще се постараем да намерим заедно :)


Сн.Интернет

- Чанта-книга - отново като с парфюма това е доста трудно откриваем аксесоар.Но пък страшно идеен, сещам се поне за две приятелки, които умират за такава чанта и май е време да се поразтърся, последно видях подобно нещо в Etsy.

Сн. Интернет

- Чаша с надпис за луди book-фенове - лесно изпълним подарък, в предвид че има страшно много сайтовеи фирми, които правят чаши по поръчка. Остава само да изберете подходящия надпис или послание, на мен това отдолу много ми харесва и даже се сещам на кой би допаднало :) Някой сайтове, където можете да поръчате:



- И накрая още нещо, което е лесно постижимо - калъфка за възглавница с послание. Както и с чашата, просто измисляте послание, като долното например... 
Можете да поръчате тук:



Надявам се идеите да са ви харесали и не се колебайте да споделите с мен, ако нещо ви интересува. 








You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥