Blogmas Day 17 - Gift Guide Pt.2.

by - 13:18


Здравейте!

С леко закъснение пускам публикацията с идеи заподаръци, този път без козметика :) Намерих някои доста интересни джаджи, неща, които биха зарадвали всеки според мен. Снимките отново не са мои и това е последния пост от серията, който ще е с такива снимки. Но да видим какво намерих...

Свещи


Едва ли има човек, който да не обича дома му да не ухае на нещо приятно. Аз съм голям фен на свещите и като такъв имам любими марки, а една от тях е просволутата Yankee Candle. Свещи на марката можете да намерите в Tehnopolis, а днес видях, че ги има отново в сайта vivre.bg
Свещите на Heart & Home Candles от скоро присъстват и на аншия пазар, можете да ги откриете тук, Свещите са органични, соевеи, имат много хубав дизайн и са чудесна идея за подарък.
И накрая, но не на последно място - свещите на Bomb Cosmetics, които винаги много са ме радвали от към дизайн на опаковките. Можете да ги намерите в сайта на марката, или във vivre.bg, където отново има техни продукти с отстъпка.

Ръкавички за touch screen 


Много добра идея за телефонните маниаци, които не изпускат и телефона за секунда. С тези ръкавички можете да работите със смартфона си без да ги сваляте - супер решение за зимата. Виждала съм ги в Техномаркет за 5 лева.

Eco Friendly Herb USB

снимка: Facebook - Eco Friendly Herb USB Page

Когато видях тази "джаджа" бях сигурна,че искам да я споделя с вас, защото идеята й е много хубава, а и става за подарък. Това е флашка, която има аромат, водоустойчива е, компактна. Дизайна й направи е толкова сладурски, че веднага бих се сдобила с една такава "градинка" за бюрото ми. Можете да откриете Eco Friendly Herb USB тук

Проектор за телефон


Отново една идея за телефономаниаците - проектор за телефон, с който можете да гледате филми, клипове, снимки на "голям екран" директно от телефона си. Можете да видите повече инфо в сайта creativegg.com, където между другото е пълно с нестандартни идеи за подаръци.


Затоплящи се пантофи


Лично на мен това би ми бил любимия подарък - затоплящи се пантофи. Особено за зимата ще са ми толкова от полза, че сигурно ще си ги нося навсякъде с мен :) Единия вариант (в ляво) са пантофки, които се затоплят с USB, а другия вариант (в дясно) са пантофи, които се загряват в микровълнова фурна?! Можете да ги откриете в сайта dreboliiki.com.

Безжична колонка JBL Pulse 2


За хората с по-висок бюджет - идея за музикално изживяване. Колонките JBL са голям хит в момента. Тази специално е водоустойчива, има вграден Bluetooth, разполага с два говорителя от по 8 W, има вградени LED светлини за различни визуализации и е направо трепач. Отново можете да я откриете в creativegg.com.

Харесах още доста неща от сайтовете, които ви показах, но рискувах поста да стане километричен, но на окото мис е наби система за караоке, чаша, която сама се разбърква, тениски и чаши с различни надписи и какво ли още не, трябва ви само малко фантазия и да познавате човека, на който подарявате :) И не забравяйте - важен е жеста. Каквото и да подарвате, правете го със сърце и може да сте сигурни, че ще видите усмивка и радост на среща си. Идеите, които ви споделям са ориентировъчни и с цел да помогна, ако имате трудност в избора.









You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥