Blogmas Day 14 - Sakura Rituals Set by Rituals Cosmetics Review & Giveaway

by - 20:56

Здравейте, приятели!

След краткото ми отсъствие, се завръщам с едно ревю на комплекта Sakura Rituals на марката Rituals Cosmetics. Бях ви споделила в блога, че комплекти на марката участват в програмата за лоялни клиенти на бензиностанции Еко, и как нямам търпение да се сдобия с тях. За жалост марката не се предлага в България и единствения начин да се сдобиете с продукти на Rituals Cosmetics е онлайн. 
В момента програмата на Еко предлага три сета Sakura Rituals, Ultimate Hammam и Men's Essentials, както и няколко комплекта от хавлиени кърпи.
Ако ви интересува повече за цената и тн. можете да ми пишете в страницата във Facebook.

И така да видим какво предлага Sakura Rituals, а на края на поста ще видите как можете да спечелите един комплект и за вас :)


Sakura Rituals идва в удобна и много красива картонена кутия, която е идеална и за подарък.


Комплекта е с повдигащ се капак, така че можете да видите какво се съдържа в него. Когато го отворих за първи път се разнесе силния аромат на череша, характерен за серията. 
Ще ви разкажа на кратко за всеки един продукт, както и мнението ми за него.


Rice Scrub Calming Shower Cream Scrub е първата стъпка - ексфолиране, но нежно и подхранващо. Точно това прави този крем - скраб за тяло с органично оризово мляко и черешов цвят. Частичките не са прекалено едри и груби, а по-скоро ситни. Скраба има леко мазнееща текстура (мазнеенето остава и след измиването на продукта), като това не позволява нараняване на кожата. Комбинацията от крем и скраб на мен лично много ми допада, защото почистването е доста по-деликатно и не прави проблеми на чувствителната кожа на краката ми.
Количеството му е 150 мл., аромата е една идея по-слаб от този на следващите продукти, но се усеща повея на черешовото дръвче... :)


Zensation Foaming Shower Gel е душ-пяна, която за мен напълно отговаря на определението за "сензация". Не съм имала до сега досег до подобен продукт и наистина съм впечатлена. Виждала съм тези душ-пяни в чуждестранни блогове и винаги съм искала да се докосна до тях. Хора, къпането с тази пяна преминава на друго ниво...


Душ-пяната е обогатена с органично оризово мляко и черешов цвят. Ухае божествено - аромата е силен, сладникав, свеж, на черешов цвят...ех, приказка. Самата пяна е страхотна, при впръскване и разнасяне по кожата набухва и става плътна и "богата" като мус, измива кожата и едновременно с това усещам и хидратация. Аромата от нея си се носи след мен и след душа. Количеството й е 200 мл. и бих я определила като икономична.


Magic Touch Ultra Rich, Whipped Body Cream е крем за тяло с черешов цвят и оризово мляко,и не спирам да го използвам от както имам комплекта (*често посягам към него вместо крем за ръце). 


Количеството му е 70 мл., доста малко за мен, като се има в предвид, че крема не е много икономичен. Аромата му усещам с часове след като съм го нанесла, а той е характерния за серията - на черешов цвят. Хидратира кожата добре, попива бързо, не оставя мазни следи и има кадифена текстура. 


Ultimate Hand Sensation Mini Rituals е едно много приятно допълнение към сета, в което са включени два тестера на продукти за ръце -Hand Therapy Hand Scrub и Ginko's Secret Hand Balm, които са взаимно допълващи се и са с количество от 10 мл. 


Скраба за ръце не съм пробвала все още, но балсамчето имах възможност да тествам преди време и е разкошотия. Има по-лека тектстура от крем, хидратира ръцете много добре, а аромата и тук е уау. Омекотявашото му действие се усеща с часове. Цената на балсама в оригинален размер е висока - около 20 лева, но според мен си заслужава всяка стотинка.


Комплекта много ми хареса, всеки един продукт ми стана любим, а аромата ме завладя тотално. Цената на сета е чудесна и много се радвам, че най-накрая успях да се докозна до марката. Следващата цел е Ultimate Hammam комплекта, който разгледах на скоро и е още по-хубав.

А сега и към изненадата... Понеже обещах да се реванширам заради пропуснатите дни от Blogmas, реших да направя една малка игра в страницата на блога във Facebook. 
Можете да видите играта ТУК, а условията са много лесни - да харесате страницата на блога, да харесате и споделите снимката, и да отговорите в коментар под снимката на въпроса: "С какъв аромат свързвате Коледа?".
Един от вас ще спечели комплект Sakura Rituals, а срока на играта е от днес 14.12. до 20.12. - неделя. 

И понеже Коледа идва това няма да е единствената игра в блога,така че следете страницата тук и във Facebook за още изненади! :)

Пожелавам ви успех!











You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥