Ампули за коса Pantesalmina +

by - 12:03







Още в самото начало, когато започнах да водя блога си, знаех, че този продукт със сигурност ще има ревю. Честно казано еуфорията от новото начинание и многото неща, за които исках да пиша така ме бяха завладели, че тотално забравих за него, но ето че дойде и неговия ред. Днес ще ви представя едно кратко ревю на един от любимите ми продукти, с които се грижа за косата си и не го заменям вече 3-та поредна година. Ампулите за коса Pantesalmina + на Biopharma за мен са най- доброто попадение до сега. 

*Update - на снимките ще видите и ампулата Pantesalmina, която е с по-малко съдържание на Пантенол (1,5), но действието и е също толкова добро, колкото и на Pantesalmina+ (2,5). Начина на използване е еднакъв и за двете ампули.



Тъй като преди известно време имах доста сериозни проблеми с косата си заради прекаленото третиране, ми се наложи да започна да използвам доста силно подхранващи продукти. Доста различни видове ампули и мазила ми минаха през главата, установих, че олиото и ампулите, които след нанасяне се измиват, не са за мен. Попаднах на ампулите Пантесалмина случайно, една девойка в едно малко магазинче ми ги препоръча. Започнах да ги използвам и наистина за мен беше голямо удоволствие да си пипам и гледам косата след всяко къпане. След известно време ги спрях, може би след около 3 месечно ползване. Когато реших да подновя терапията, защото за мен това си е терапия, установих, че има и по-силно концентрирани ампули  - Pantesalmina +. Всички знаем полезното влияние на Пантенола, който е и основна съставка в тези ампули. Аз лично използвам Пантенола за много неща и съм удивена, колко добре действа при всяко едно приложение. Малко повече информация за Пантенола:


  • D-пантенол (провитамин В5) е една от най-важните съставки на всеки козметичен продукт. Той прониква през външния слой на кожата и запазва естествената влага, стимулира растежа на клетките и регенерацията. Ускорява синтеза на липиди и протеини. Действа успокояващо при възпаления и кожни проблеми.

  • D-пантенол е начална форма на пантотенова киселина, която е широко разпространена във всички живи клетки (в плодове, зеленчуци, мляко, мускулите, животни и хора). 

  • D-пантенолът ускорява растежа на клетките, обновява по-бързо зряла кожа.

  • D-пантенолът прониква в дълбоките слоеве на кожата и спомага за задържане на повече вода, което съответно увеличава влажността в кожата. Освен това той предпазва от слънчево изгаряне, стимулира естествената пигментация на кожата и има противовъзпалително и успокояващо действие.
* Информацията е взета от Интернет.


Останалия състав можете да видите на тази снимка:


Ампулата, както виждате на снимката по-горе може да се използва по няколко начина. Аз лично използвам една ампула за две нанасяния, тъй като не ми харесва резултата, когато я използвам цялата. Нанасям я на леко влажна коса, масажирам хубаво и след това продължавам със сушенето. Не я нанасям в корените, въпреки че в упътването пише, че трябва да се втрие в скалпа. Основно я нанасям там, където имам проблем, а именно в краищата на косата и по дължината.Резултата - косата ми е по мека, не хвърчи и намалява цъфтежа на косата след редовно ползване, няма омазняване след употребата й. Един трик, който винаги прилагам когато суша косата си - след изсушаване пускам студената струя на сешоара и минавам цялата си коса. По този начин се затваря косъма и косата придобива страхотен блясък. 


Ампулите се продават в кутии по 12 броя или отделно, може да ги намерите във всеки магазин за козметика и в аптеките. Произведени са в България. Цената на една ампула е около 2,50 лв. , а количеството й е 15 мл.



Снимка: Интернет
Снимка: Интернет


Изключително много си ги обичам тези ампули и винаги ги препоръчвам на приятелки и познати, просто защото съм убедена в тяхното действие. На пазара има още няколко вида амупли със същото име, но за мен ефект има само тази. Цялата публикация стана като рекламен клип, но няма как да опиша по-друг начин нещо, от което съм наистина доволна:) Надявам се не съм ви отегчила, ще се радвам да споделите дали имате наблюдения относно ампулките.







You May Also Like

9 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥