Blogmas Day 18 - I ♥ CHRISTMAS TAG

by - 20:35

Отдавна не бях правила таг и щом видях този в блога на Мери (Berry's Place) побързах да отговоря на въпросите. Тага е коледен, което идеално се връзва с Blogmas, така че enjoy :)

1. Кой е любимият ти коледен цвят?
Труден въпрос, но бих казала бяло, с малко червено и малко златисто.


2. Кой е любимият ти коледен филм?
Странно, но всяка Коледа се хващам, че гледам коледните романтични филми на Hallmark. Нямам любим, всички коледни филми ми харесват, но "Сам вкъщи" си е класика, без която не минава и една Коледа :)

3. Коя е любимата ти коледна песен?
Тези дни честичко си пускам Michael Buble - It's beginning to look a lot like Christmas.

4. Най-предвидимата (очакваната) коледна традиция?Най-нетърпелива съм да се съберем със семейството ми и всичко да бъде прекрасно. Да сготвим заедно, да направим баницата...  всички онези нещица, които събират семейството на едно място, без да се натоварваме от излишни мисли, а да се насладим на мига.


5. Истинско или изкуствено е дървото ти?
Коледното ни дръвче е изкуствено от много години насам, няма да обяснявам защо, просто сме преценили че така е по-добре :) В къщата ни на село имаме истинско дръвче, посадено в двора и понеже Коледа я изкарваме там имам и от двете :)


6. Пижама или шикозна рокля за коледната вечер?
Нито едно от двете, по-скоро клин и топъл пуловер ми вършат чудесна работа за семейните вечери :)

7. Кога отваряш подаръците си - на Бъдни вечер или на Коледната сутрин?
Традицията при мен от доста време се беше променила, но в последните години отново отваряме подаръците на Коледа, но не сутрина, а малко по-късно :) Честно казано ми липсва онази тръпка, да чакам до сутринта за да видя какво ми е донесъл Дядо Коледа...толкова хубаво изживяване...

8. Вярваш ли в Дядо Коледа?
Вярвам, моя Дядо Коледа няма бяла брада и шейна, но пък всяка Коледа яхва елена и ми носи торби с подаръци :)

9. Какво е коледното ти желание?
Здраве и щастие! Нищо друго не ми трябва.

10. Правила ли си някога джинджифилова къщичка?
Да, когато бях малка със съседчетата направихме най-готината къщичка на света!

11. Каква е мечтаната ти коледна дестинация?
Австрия.

12. Кое обичаш повече - да даваш или да получаваш подаръци?
И двете, обичам да правя изненади и да виждам как хората се усмихват. Обичам и аз да се усмихвам :)

13. Можеш ли да изброиш всички елени на Дядо Коледа?
Не! :D

14. Какво е любимото ти коледно ястие или лакомство?
Е, как само едно?! Обичам коледни сладки, марципан, горещ шоколад с канела, баница, питка, сърмички, пълнени чушки... всичко обичам, без ошаф.

15. Професионалист ли си в опаковането на подаръци или се проваляш гръмко?

Понякога съм про, друг път не ми се получава, но тази година съм доволна от себе си, като ме чака още доста опаковане всъщност. Обичам цветните хартии и панделки, но ми харесват и изчистените опаковки с панделка от канап. 

Надявам се отговорите ми да са ви били интересни, а ако имате желание да направите тага, много ще се радвам да видя и вашите отговори :)





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥