December Favorites 2015

by - 20:56

Здравейте, красавици!

Надявам се да сте имали една приказна Коледа, изпълнена с хубави мигове и усмивки. При мен всичко мина чудесно, с пътувания, истории с няколко елхи и една пуйка... :) 
Покрай елхите, елените, пуйката и другите неща успях да заснема и снимки за нови публикации, а днешната ще е за любимите ми продукти за декември. След няколко дни ще ви покажа и любимите ми продукти за 2015-та година, но до тогава има време, а сега да видим в какво се "влюбих" през декември.


Golden Rose Matte Lipstick Crayon 04 е мой "герой" от скоро. Обожавам цвета и текстурата на този молив, много мек, пигментиран, с отлична трайност. Нямам търпение да си купя още цветове, особено нюдовете.

Единична сянка Wet n' Wild Brulee отдавна ми е в полезрението, а след откритието ми, че в аптека близо до нас продават марката, нямаше как да подмина. Тази сянка е разкошотия, този цвят ми е любим и е първия, който свършва в палитрите ми със сенки. Сега вече съм доволна, защото съм се запасила и няма как да остана без този цвят. Самата сянка е добре пигментирана, не се разпрашва много и е отлична основа, а скоро ще има и ревю.

Бронзиращата пудра с озаряващ ефект Wet n' Wild Reserve Your Cabana заглеждам също от край време в блоговете на много момичета. Реших да я пробвам основно, защото имах нужда от нещо "озаряващо", а тази пудра е определна като такава. Няма нищо бронзиращо в нея, по-скоро пудрата придава един много приятен и лек блясък на кожата, подобно на хайлайтър, но с много по-лек ефект.


Lierac Magnificence Creme Rouge ми беше изпратен преди време от марката за тест. Първоначално прецених, че не е за мен и го дадох на майка ми, която не можа да свикне с него и ми го върна. Реших да му дам шанс и не съжалявам, крема е чудесна основа под грима, отделно от това изравнява тена и прави кожата гладка и с по-здравословен вид. Когато натрупам финални впечатления ще ви разкажа по подробно за това червено "чудо" :).


Rituals Cosmetics Magic Touch Body Cream е част от Sakura Rituals сета на марката, за който вече съм ви разказвала. Крема за тяло успя да омекоти добре кожата ми, а аромата му е много, ама много хубав, така че нямаше как да не се влюбя в него.


И накрая четката за коса Dessata Mini, която е едно малко, сладко бижу. Отдавна исках да пробвам такъв тип четки и много и се радвам. Сега съм с къса коса, но докато още бях с дългата успях да тествам и да - ресането с тази четка е много по-лесно, косата не ми се къса, не пада и не се скубе. И за нея ще има отделно ревю скоро :)

Надявам се публикацията да ви е била интересна, както казах по-горе скоро щеима и пост с любимците ми за 2015-та година, беше ми доста трудно да ги подбера, защото през годината имаше доста неща, които харесах, но избрах продуктите, които най-много са ме впечатлили. Следете блога за да разберете кои са те.






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥