Rimmel ScandalEyes Eye Shadow Sticks Review & Swatch

by - 15:21


Здравейте, момичета.

В последния месец ви надувам главата за сенките за очи под формата на молив Rimmel ScandalEyes Eye Shadow Sticks - присъстваха в цели две публикации, а единия молив даже се превърна в любимец за ноември (цък). Какво толкова им харесвам и заслужават ли си можете да прочетете по-надолу...

Rimmel ScandalEyes Eye Shadow Sticks са един страшно удобен за мен продукт, с който гримирането ми когато бързам значително се улесни. Сенки под формата на молив съм използвала много отдавна, още когато бях в гимназията, и до колкото помня бяха на Avon. Когато излязоха тези на Rimmel много се зачудих дали да не ги пробвам, но все отлагах. 


Моливите Rimmel ScandalEyes могат да се намерят в сайта parfimo.bg, както и в магазините, които предлагат продукти на марката. 015 Tresspasing Taupe за съжаление не съм го виждала по магазините, ако някой го е засичал може да сподели. 
Цената им варира, в parfimo.bg тези два цвята са на цена 3,10лв. 
Моливите обещават 24 часа издъжливост и са водоустойчиви, офталмологично и дерматологично тествани са. 
И така да преминем към цветовете...

011 Bluffing е студен, кафяв към сив металик. Цвета е много приятен, използвам го предимно за акцент и във вътрешния ъгъл на окото. Трябва леко наслояване за да изпъкне на клепача ми. 
Цвета можете да видите на долната снимка в ляво.


015 Trespassing Taupe вече сте виждали, защото е един от любимците ми за ноември. Разкошен матов тоуп цвят, който обичам да нося самостоятелно, във водната линия на окото, за опушване, за основа... Цвета при мен е мултиприложим, а аз много харесвам точно такива продукти. 


На моя клепач този цвят се приближава до nude, а ако искам да изпъкне просто повтарям още един път. Когато бързам го нанасям на целия клепач и с пръст леко разнасям и опушвам окото. Можете да видите цвета на долната снимка в дясно.


Rimmel ScandalEyes са повече от добро попадение, за мен станаха нещо като must have и нямам търпение да се сдобия с още (003 Bad Bronze на първо място). Предлагат се достатъчно цветове (11) за всеки вкус. Моливите са дебели, още не съм ги подостряла както виждате, но предполагам, че няма да ми е много трудно с острилка с широк отвор. Страшно са издържливи, при мен си изкарват цял ден без да помръднат или да се съберат в сгъвката на окото. Цветовете не избледняват, много добре пигментирани са, а като основа за сенки задържат цвета цял ден. Моливите са меки и се нанасят много лесно, мазнеещи са (имат кремообразна формула), поради тази причина не са особено икономични. Позволяват наслояване и преливане, не засъхват за секунди, но когато изсъхнат не можете да ги помръднете. 

Доволна съм и ги препоръчвам с две ръце и два крака :)



*Продуктитеми бяха предоставени от parfimo.bg, мнението си е изцяло мое и на базата на личните ми впечатления.





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥