Нови придобивки - Юни и Юли

by - 20:14




Здравейте!

Вече сме август месец и е време да ви покажа някои от новите ми козметични придобивки. Не показвам всичко, а само нещата, за които смятам че ще представляват интерес за вас. Вече един път ви питах, за това, на кои неща искате ревюта и не съм забравила вашия избор, така че съвсем скоро очаквайте ревютата на Fit Me, RT Core Collection, серума на Vichy и палитрата на Smashbox. Разбира се, можете да споделите, ако имате желание да видите по-скоро ревю и на някои от другите продукти. 

И така, започваме с...



 Бяла козметика и продукти за коса:

1. Vichy Idealia - озаряващ и изглаждащ крем за лице. Страхотен продукт, препоръчвам с две ръце. Ако сте маниаци като мен за изравнен тен и гладка кожа, това е продукта. Имах щастието да бъда, а и още съм част от кампанията на Vichy 100 дни, 100 жени и имам възможност да тествам и да дам мнението си за три продукта на Vichy, които са подходящи за моята кожа. След теста, който направих, те определиха този крем и следващите два продукта като подходящи за мен и не сгрешиха. Очаквайте подробно ревю в бъдеще.

2. Vichy Idealia Life Serum - серум за лице. Отново съм много доволна.

3. Vichy Purete Thermale - вода - пяна за лице. Това е любимия ми продукт от трите. Вече съм сигурна, че искам да изпробвам всички измиващи пяни на света. :)

4. Alverde - крем за тяло с карите и макадамия. Влюбих се в този крем, купих малката опаковка, използвам го за всичко и със сигурност ще купя и голямата опаковка. 

5. Alverde - балсам за коса с алое вера и хибискус. Отново любов от пръв поглед или първо използване. Страхооотен!




Декоративна козметика:

1. Alverde - очна линия в страхотен син цвят, който всъщност е доста по-тъмен, отколкото на снимката. Мисля да ви я покажа в някой грим скоро.

2. Лак за нокти Ilona 63 - хаха,, не знам колко от вас са чували за тези лакове, аз лично никога не бях, докато не влязох в магазин "Всичко по лев" и не го видях. Производител е Ruby Rose, а цвета е много приятен и определено много ми допада.

3. Лак за нокти Gabrini 41 - ех, този червен цвят, класика в жанра :)

4. Лак за нокти Flormar 377 - подарък от гива на Ивана (The blogging and the bautiful). Бързо ми стана любим, както и червилото на NYX, за което вече ви разказах тук

5. Real Techniques Core Collection - най-хубавите четки, които съм използвала някога. Нямам търпение да се сдобия и с останалите комплекти.

6. Nivea Lip Butter - балсам за устни с аромат на малина. Страшно икономичен балсам с невероятен малинов аромат. 

7. Maybelline Fit Me фон дьо тен. Успя да измести любимия ми ФДТ на Catrice.

8. Maybelline Baby Lips - балсам за устни. Каквото и да кажа ще е малко. Исках го отдавна и то точно този, лилавия. Не допада на всеки, но аз нямах очаквания за него и съм много доволна.

9. Smashbox Full Exposure - палитра сенки и мини-спирала за очи. Най-хубавия подарък, който съм получавала скоро. Много хубава палитра в любимите ми цветове. Очаквайте ревю скоро.

10. Спирала за очи Deborah Black + Long - още е в процес на тестване, скоро очаквайте мнение :)

11. Четка за грим без марка (предполагам е китайска), която струва левче. Четката има два края - скосен и плосък и върши страхотна работа. Няма как да я видите, защото просто понякога не мисля като снимам, но ще ви я покажа в ревюто с четките на RT.

Това бяха моите придобивки за юни и юли съвсем на кратко. Гледам да се ограничавам от към покупки, тъй като съм замислила нещо близките няколко месеца и предпочитам да не пилея пари в момента, а да ги вложа в нещо, което би ви било интересно. 

А вие използвали ли сте някои от тези продукти?



Love you,

XOXO


You May Also Like

14 коментара

  1. За съжаление аз получих алергия от моите 3 продукта на Виши - е не мога да кажа от кой точно, но не ми се рискува на принципа проба - грешка да определя :D
    Иначе супер публикация! :*
    Продължавай да ни радваш! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Доста неприятно, ти уведоми ли ги за проблема ти? По-добре не рискувай да пробваш, няма смисъл...Благодаря ти за коментара, много си мила <3 :*

      Изтриване
  2. И аз обожавам четките на Real Techniques! Имам същия сет!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни придобивки!! Честити :))

    ОтговорИзтриване
  4. Бях се позачудила за точно този фнд на Мейбълин. Очаквам ревюто! :) Страхотни придобивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Очаквай ревюто, това ще бъде следващия ми пост...мога да ти кажа, че си заслужава да се пробва, само трябва да си избереш подходящия цвят, защото има доста голямо разнообразие :)

      Изтриване
  5. И аз имам от четките на RT - сета за очи ползвам от миналата година, а със същия като твоя се сдобих наскоро. Половината четки от него вече са в месечните ми любимци <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, сега видях поста ти, много би беше интересен :) Четките са супер, обожавам Buffing четката <3

      Изтриване
  6. От къде си поръча Core collection на RT? През изминалите дни получих Starter set-а и сега съм хвърлила око на този.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, за iHerb знам, но чакам намаление, че да мога да си поръчам и няколко неща на Elf. А Starter set-а поръчах от официалния сайт. Имаше 25% намаление и ми излезе $15 с доставката. Но ако искаш да си го поръчаш сега, ще ти е по-изгодно в iHerb, защото излиза $17, а в сайта на RT - $20. :))

      Изтриване
  7. Thank you for kind words girl I'll follow your blog :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥