Blogmas Day 15 - Golden Rose Matte Lipstick Crayons Review & Swatch

by - 22:26


Остават 10 дни до Коледа, а аз до сега си правих украсата, за това и публикацията днес се забави малко. Очкавайте тези дни снимки на елхата и тн., а сега да преминем по същество - ревю на новите матови червила-моливи на Golden Rose - Golden Rose Matte Lipstick Crayons. Когато от марката обявих,че вече ги има и при нас нямах търпение да ги пробвам и останах наистина много очарована.


Golden Rose Matte Lipstick Crayons са матови червила под формата на молив, като с тях едновременно можете да очертаете устните и да ги запълните с цвят- страшно удобно! Количеството им е 3,5 гр., а цената е 4,09 лв. Могат да се намерят на фирмените щандове на марката, а цветовете които се предлагат са страхотни, почти нямаше такъв, който да не ми хареса. Най-тъмния цвят е доста близък до 29 от Velvet Matte серията им, има много нюдове, както и тъмни цветове. Не съдържат парабени в състава.


Моливите са много удобни, не съм ги острила още, но мисля че няма да са проблемни. 


Имат мека и мазнееща текстура и се нанасят страшно лесно. Цветовете са плътни и пигментирани, не съм усетила изсушаване на устните ми при носенето им, както например се случва с червилата от Velvet Matte серията на марката. Финиша е същия като на Velvet Matte - матов към кадифен. Трайността им е отлична, поне на цветовете, които аз си избрах. 


А цветовете, които избрах можете да видите на горната и долните снимки..

04 е наситено червено с лек лилав подтон. Доста ярко, но пък за идващите празници много ми допада. Има добра трайност, не изсушава устните, усещам го доста комфортно при носене.

19 е цвят, който и в опаковката и на суотча пред щанда на GR ми изглеждаше доста по-тъмен, но се оказа, че греша. Цвета бих описала като тъмен mauve цвят. Малко по-трудно се случва очертаването на устните с него (вижда се от снимката), но вече свикнах и нямам проблем.



Golden Rose Matte Lipstick Crayons са страхотно попадение и препоръчвам с две ръце и два крака. За мен даже са една идея по-добри от червилата от Velvet Matte, които както знаете са ми фаворити от край време. Цената на моливите е повече от достъпна, предлага се голямо разнообразие от цветове и едва се сдържах да не ги купя всичките :)







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥