Blogmas Day 2 - Christmas Playlist

by - 12:19



Продължавам поредицата Blogmas с малко музика. Направих си лист в Spotify с песни, които ми носят празнично настроение и ми действат разтоварващо, даже вдъхновяващо. Горещо ви препоръчвам да хвърлите едно око на песните на Michael Buble, който си е истински майстор на коледните песни и дух. 

 Carrie Underwood - Do You Hear What I Hear? 


Coldplay - Christmas Lights



Francesca Battistelli - Heaven Everywhere


Sam Smith - Have Yourself A Merry Little Christmas



Michael Bublé - It's beginning to look a lot like Christmas


Chris Rea - Driving Home For Christmas


Плейлиста ми е много голям, а за мен класическите песни за Коледа са си най-добрите и изразяват празничния дух най-добре. Харесвам и новите песни, както се вижда по-нагоре, но класиката си е класика. Вие имате ли любими коледни песни?








You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥