Empties #10

by - 20:38


Holla, babies!

Днес е малко хладничко, но пък не пречи да си мечтая за бял, ситен пясък, палми и лазурно море! Като казах море - около мен е море от празни опаковки и дори докато пиша тази публикация вече се е събрала нова торба с празни опаковки, но всичко по реда си, няма как да събера всичко в един пост, така че съвсем скоро вероятно ще има втора част.
Да видим какво изхабих от началото на годината...


Garnier Pure Active Micellar Water си има собствено ревю. Не бих казала, че водата е лоша, но не бих я купила отново, просто защото имам друг фаворит. Ревю можете да видите ТУК!

Lierac Premium Anti-Age Absolu* е страхотен крем, който все още си чака ревюто. Крема тествахме и аз, и майка ми. Има страхотна текстура и аромат, хидратира добре кожата ми. 

Bioderma Sebium Cleansing Gel по предназначение беше за половинката, но той не го хареса, за това и аз го довърших. Харесва ми, въпреки че пресушава кожата ми, но за мазна според мен е идеален.

Alverde Vital+ Face Oil е едно от любимите ми олиа за лице. Консистенцията му е супер, попива бързо и като цяло много ми хареса ефекта му върху кожата ми. Бих го купила отново. Ревю можете да видите ТУК!

Galenic Purete Sublime* също ми е голям любимец, измиваше много добре кожата ми, не усещах пресушаване и опъване на кожата. Вече имам нова опаковка. Ревю можете да видите ТУК!

La Roche-Posay Thermal Spring Water ми хареса, не бих казала че е много по-различна от тази на Avene.

La Roche-Posay  Effaclar Gel Moussant Purifiant отново беше покупка за мъжо, но и аз често посягах към този гел за измиване. Хареса ми много повече от този на Bioderma, на мъжката част също повече му хареса и сме изхабили над 5 опаковки за последната година.

La Roche-Posay Effaclar Duo+ и La Roche-Posay  Effaclar E е ясно, че не са за моята кожа, и предполагам се досещате за кой бяха купени. Тествах ги по веднъж за да видя как са като текстура. Оказаха се доста близки, но са тестери и половинката не можа да добие много впечатления. След това купихме La Roche-Posay Effaclar Duo+, който аз използвам напоследък, защото имам проблемни зони. Еми хареса ми този крем, но не бих го използвала постоянно, защото все пак е за по-мазна кожа.


Garnier Moisture+ Aqua Bomb и Garnier Moisture+ Comfort ми харесаха, но като че ли не достатъчно много. И все пак ако трябва да си купя някоя от двете отново, то бих си купила розовата, защото видях хидратиращия ефект от нея. Ревю можете да видите ТУК!


S.he Stylezone Eye Shadow Base ми е любимата база към момента, в момента използвам друга, но веднага щом я изхабя ще си купя отново тази. Задържа ми сенките цял ден, цвета й е много подходящ за моята кожа.

Catrice HD Liquid Coverage Foundation - тотален любимец, който бих купувала отново и отново. Има много добро покритие и трайност, а аз търся точно това. Ревю можете да видите ТУК!

Catrice Liquid Camouflage Concealer - същото като с ФДТ-ена - любим! Презредих вече няколко пъти от него, заедно с Fit me на Maybelline мога да ги определя като най-добрите дрогерийни коректори.

Catrice Camouflage Concealer - и този коректор на марката не остава по-назад, покрива идеално всякакви проблеми по кожата, прелива се лесно, даже си спомням, че го използвах и за под очите, но е малко по-тежък за тази зона. Бих го купила отново. Ревю можете да видите ТУК!

Maybelline Eraser Eye Concealer - отново готин коректор, лошото е, че трудно бих се сдобила отново с него. Цената му е малко по-висока, но пък ефекта, който придава няма цена :) Ревю можете да видите ТУК!

Maybelline Master Precise Curvy Eyeliner някак си не ми стана фаворит. Не е лоша очна линия, но май като цяло не си падам по такива очни линии с твърд писец. Все пак туша беше наситено черен, не се налагаше да я повтарям, но не бих купила отново. Ревю можете да видите ТУК!

Essence Eyeliner Pen - пълна трагедия. Изсъхна страшно бързо, туша беше "блудкав", трябваше да си играя по сто пъти да повтарям линията. МММ НЕ!

Essence Maximum Length Mascara - най-обикновенна спирала, която не правеше нищо особено за миглите ми. Не бих я купила отново.

Maybelline Push Up Drama Mascara - нито да, нито не. Не мога да определя какво е мнението ми за нея и до ден днешен, защото както правеше миглите ми супер драматични и черни, така и ги спластяваше ако не внимавам. Ревю можете да видите ТУК!

Essence All About Matt Fixing Powder - любим продукт, който виждате за пореден път. Ревю можете да видите ТУК!


Le Petit Marsellais шампоан за боядисана коса не ми направи кой знае какво впечатление, стандартен шампоан, който освен че измиваше добре косата ми, не правеше нищо друго.

Avon Naturals Spray Parfume използвах за ароматизиране на гардероба и чаршафите, защото на тялото ми изобщо не го усещах. Не бих купила отново.

Syoss Renew 7 Complete Repair Hair Mask* е една от маските за коса, която наистина харесах, защото видях ефект от нея. Използвах я много дълго време, може би над 4-5 месеца и косата ми се чувстваше добре, когато я прилагах. Бих я купила след като изхабя наличните. Ревю можете да видите ТУК!

Palmolive Vanilla Pleasure Body Butter Wash* ми допадна като аромат, цялата серия ми хареса и с удоволствие бих пробвала и нови аромати. Ревю можете да видите ТУК!


Колко много изхабени продукти, а имам още толкова. Радвам се, че най-накрая започнах да разчиствам кошчето, черновите, а какво ще кажете и за една блог разпродажба?








*Продуктите отбелязани със звездичка са ми изпратени за тест. Мнението е изцяло мое и базирано на личния ми опит с продуктите.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥