Empties #12

by - 11:14


В предпоследния ден от годината реших да поразчистя малко и днес ще ви покажа последните ми празни опаковки за 2017-та. Знам, че Блогмас тази година не ми се получи, но въртележката ме завъртя и не ми оставаше и миг, в който да седна пред компютъра и да публикувам нови постове.. Но все пак реших да стартирам 2017-та на чисто и разчистих празните опаковки, ненужните продукти, черновите в блога и още няколко неща...


За  миналите месеци изхабих три спирали и не знам как всеки път се получава така, че имам поне по 3 отворени - нещо, което мисля да прекратя през следващата година :)

 S.he Stylezone Ultra Volume Curling Mascara* ми хареса, има класическата голяма четка. Туша е наситен, извива добре миглите и ги удължава. За обема мога да поспоря, но като цяло не е лош избор ако си падате по големите четки, които не са силиконови и ако имате нужда от извиване на миглите.

Essence Volume Stylist Lash Extension Mascara първоначално ми беше доста неприятна и като ефект, и като усещане, но в последствие много я харесах, явно трябваше да престои известно време. Сега съм с нова опаковка. Спиралата прави миглите много наситено черни, добавя обем, но пък се сваля трудничко.

L'Oreal False Lash Superstar Xfiber* очаквах да е нещо уау, тя пък се оказа нищо впечатляващо. Едната страна на спиралата е с тънка силиконова четка, с наситено черен туш, която разделя миглите и леко ги удължава. Другата страна на спиралата е с фибри, четката отново е тънка и силиконова, а фибрите би трябвало да придадат обем и дължина. Ми да ви кажа честно, освен да разделя и удължава, друго не видях. 


Maybelline Fit Me Luminous+Smooth Foundation много ми хареса като покритие и усещане на моята леко суха кожа. Много лек и покрива добре, позволява наслояване. Леко оксидира, но пък за мен си остава един от любимите ми ФДТ-ени.

Maybelline Fit Me Concealer е класика и всеки, който е използвал този коректор знае колко е добър. Много добро покритие, в същото време лек и не се впива в линиите под очите.

Catrice Liquid Camouflage Concealer - и за него се отнася същото. Отлично покритие, доста плътен, но в същото време лесно се прелива и не се врязва в линиите под очите.


Beauty Tool by Victoria ми допадна много. Гъбката е идеално бюджетно решение за тези, които не искат да дават пари за оригиналния блендер. Мека и лесна за употреба. Пуска цвят при първото пране, а когато вече е за смяна хич не иска да омекне и си седи твърда. Служи ми вярно и бих я подновила.

Essence All About Matt Fixing Compact Powder виждате за милионен път. Много любима пудра, но мисля да прекратя за известно време купуването й, защото имам чувството, че нещо в тази пудра е променено и започна да има много пудрен ефект върху лицето ми.

Nivea Anti-Age Volume Filling Pearls* взех от майка ми, която спря да ги използва. Изхабих половината опаковка и ми хареса като усещане върху кожата, правеше я да изглежда по-здрава и отпочинала, по-сочна. Но ефекта е временен за жалост.


Garnier Micellar Cleansing Water за комбинирана и чувствителна кожа ми хареса, но не достатъчно. Сваля грима, но не усещах кожата си добре почистена и се налагаше да измивам лицето си с вода. Не бих купила отново.

Nivea Silk Mousse Creme Care / Creme Smooth - харесвам тези пяни и бих ги повторила като покупка. Много мека пяна правят и омекотяват кожата.



Balea Overnight Masks с екстракт от зелен чай / с масло от авокадо / с екстракт от водорасли купих веднага щом ги видях, защото ми бяха много любопитни. Оказа се, че не са нещо кой знае какво, не стават за нощни маски според мен, защото трудно попиват и рискувате да омажете възглавницата и косата си с тях докато спите. От трите най-добре се държеше тази с масло от авокадо, другите две много ми лепнеха и не видях да правят нещо. И едно учудване - една такава опаковка по описание трябва да се използва еднократно. Е, как може да намажете цялото това количество наведнъж на лицето си и да очаквате да попие и то бързо преди да си легнете - невъзможно! Не бих ги купила отново.


The Creme Shop Wake Up Skin! Animal Face Mask сте виждали вече. Поредната маска за лице с анимирана животинка. Маската не е лоша, добре се отразява на кожата, но нещо състава й не ми е ок. 

Mustaev Vitamin Sadness Mask / Whitening Joy Mask* са едни от най-добрите маски, които съм ползвала ever. Супер ефект върху кожата, идеално напоени и пасват на лицето ми. Освен това от серума остава голямо количество в опаковката, което може да се използва повторно. Оставят кожата ми буквално "напомпана".

Qyo Qyo Tangerine Bright and Moist Face Mask* също много ми хареса с нейния наситен аромат на мандарина. Хидратира много добре кожата ми и я остави свежа и по-чиста. 

Chamos Acaci Herb / Seaweed  Face Masks не ме впечатлиха особено. Не бяха добре напоени, материала, от който са изработени ми се стори по-дебел и груб. Не усетих никакъв ефект от тях.

Chamos Acacai Anti-Wrinkle Black Eye Patch пък беше няма такова разочарование - патчовете бяха страшно сухи, все едно няма серум в опаковката или беше изветрял. Много кофти изпълнение на една иначе добра идея.


Това бяха последните ми празни опаковки за тази година, радвам се че успях да разчистя козметичното кошче и си освободих място. 






*Продуктите, отбелязани със * са ми предоставени за тест.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥