August Favorites 2017

by - 20:10


Кога се изниза и август така и не разбрах, това лято много бързо мина, не че съм го отписала, а и ми предстои ходене на море, но някак си вече и жегата не е жега, и не знам това плюс ли е, минус ли е...?! През август използвах доста нови продукти, някои харесах други не, но кои са любимците ми за този месец? Нека видим...


Лице:

Leganza Intensive Eyes and Lips Cream грабнах ей така, просто за опита, а то се оказа, че е доста готино попадение за има няма 5 лева, та и българско производство. Крема хидратира много добре зоната около очите ми, усещам го лек и попива бързо, скоро ще има ревю.

Victoria Beauty Characoal and Black Sugar Scrub Mask е маска, която обикновено бих подминала, но напоследък съм като обсебена от маските за лице и пробвам всяка, която ми попадне пред очите. Тази ми хареса, ексфолира кожата, оставя я мека и много чиста. Захарните кристали са доста едри, така че внимавайте все пак с нея.


Bee Good 2 in 1 Cream Cleanser обявих за ALL TIME FAVORITE! Ако следите Instagram-а ми може да сте видели, че направо се кълна в този продукт. И да, ако трябва да избера един продукт, който да използвам за да почиствам лицето си, то това ще бъде този крем. Има ревю, което можете да видите ТУК. И е по-добър от колкото си мислех в началото.


Коса:

 Gliss Fiber Therapy Repair-in-oil Spray e поредния продукт, който се надявам да направи чудеса с косата ми. Е, чак чудеса не прави, но пък поне косата ми не хвърчи навсякъде и няма този гаден freezing ефект, леко я заглажда и предпазва от сешоара. 


Грим:

Essence Instant Matt Make-up Setting Spray използвам от скоро, заместител е на другия ми спрей на марката, който толкова много харесвах, но за съжаление не се продава в България. Този също не е лош, не толкова добър колкото другия, но се справя добре със запазването на грима ми за по-дълго. Мат ефект при мен не виждам, така че не съм сигурна дали ще допадне на момичета с мазна кожа.

Essence Cubanita Balmy Tint* противно на моите очаквания ми хареса много, ама много. Цвета е много летен и свеж, при мен се проявява интензивно. За лятото май си падам по по-леки и балсамести червила, а това балсамче и цвят дава така че...

Catrice Liquid Camouflage Concealer - любим, та любим! Отново минах на него след като другия ми фаворит на Maybelline свърши и ще продължавам да го купувам. Отлично ми прикрива тъмните кръгове, лесно се прелива и не ми се врязва под очите.


H&M Cream Colour Essence Eye Cream са сенки, които отдавна искам да пробвам и като видях, че са намалени мисля че е ясно какво стана :) Цветовете, които взех са Heat of the moment (кораловия) и Dauphne Truffle (тоупа), като и двата цвята нямат грешка. Супер кремообразна текстура, наситен цвят и лесно преливане.. да, тези сенки ме спечелиха, пък и с тези два цвята мога да си правя ежедневния грим без да се чудя много много какво да използвам.


Нокти:

Avon Mark Gel Shine Nail Enamel* все още си чакат ревюто в блога. Между другото цветовете са крайно необичайни за мен и всъщност от всичките си имам два фаворита и това са лилавия и жълтия (не мога да намеря имената на цветовете, но веднага щом ги намеря ще ги изпиша тук). Като цялото и четирите цвята имат отлично покритие - нещо, което много ме впечатли. Като издържливост - трябва им топ лак, иначе не повече от 3 дена при мен. Четката е страшно удобна и улеснява нанасянето. 


Парфюм:

И накрая, но не на последно място парфюма - Boucheron Quatre* е фантазия, особено за всички почитатели на жасмина и цветните аромати. Много силно съм привлечена към този аромат, вероятно защото аромати от този тип (като например St.Dupont 58 Avenue Montaigne) са си моите аромати. Изключително траен и наситен, бих казала силен като присъствие парфюм. Скоро ще ви разказвам повече за него :)

Е, това бяха любимците ми за изминалия месец, а вашите кои бяха?













*Продуктите отбелязани със звездичка са ми предоставени за тест. мнението е изцяло мое и не е повлияно от този факт.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥