Beauty Favorites for 2017

by - 18:54

Здравейте и честита Нова година!
Нека 2018-та ви донесе радост, успехи и сбъднати мечти!

Като по традиция е време да ви разкажа за любимите ми продукти за изминалата 2017-та година, а избора ми беше доста труден. Все пак успях да избера най-най любимите ми продукти, които не спрях да използвам през миналата година.



Под душа:

Dove Shower Gel Pistachio cream and magnolia е най-любимия ми душ-гел ever. Опушения му аромат ми действа успокояващо и уютно, а освен това усещам и действието му върху кожата ми - успява да я направи мека и хидратирана. От всички аромати и подобни продукти, които съм използвала до сега, а те не са малко този си остава в сърцето ми и винаги имам поне една опаковка от него в банята.

Здраве Актив Шампоан против пърхут за тънка коса е откритието ми в грижата за косата тази година. Лятото не ми хареса, но опитах отново и се оказа, че пребори пърхута от първия път, а освен това прави косата ми по-обемна след изсушаване.

Gliss Fiber Therapy Bonding Repair-in -oil Spray също е откритие. Мажа косата си с какви ли не неща за да намаля цъфтежа и кофти вида на връхчетата. Оказа се, че този спрей ми помага за по-лесно разресване, прави косата ми по-гладка и леко приглади крайщата й. Бонус е чудесния аромат, който има.


Грижа за кожата:

PureDerm Deep Purifying Black O2 Bubble Mask харесах от първия път. Много забавна маска, в същото време усещам как почиства лицето ми като го оставя меко и свежо. Много ми е любима и съм се запасила с доволно количество.

Bee Good Honey & Propolis 2 in 1 Cream Cleanser е най-най любимия ми продукт от всички показани. Страхотно почистващо средство, с което свалям с лекота грима си, кожата ми остава хидратирана, няма пресушаване и дразнене и наистина сваля целия ми грим от раз.

PhytoEssence Overnight Treatment Oil* много ми хареса като ефект, защото на сутринта кожата ми винаги е била по-свежа и "сочна". Аромата също много ми допада - силен, билков. 

La Roche Posay Effaclar A.I. беше спасението ми през тази година, когато имах пъпки и разни други неприятни неща по кожата на лицето. Успява да пребори пъпките и гадните белези.

Fun'Ethic Creme de Jour* използвам вече от доста време и го заобичах. Малко по-тежък ми е, но за студените дни усещам, че предпазва кожата ми, а освен това става и за база под грима.




Грим:


Catrice Liquid Camouflage Concealer 020 Light Beige е любимия ми коректор за втора поредна година. Не бих го заменила с никой друг заради перфектното покритие и цвета, който ми пасва идеално.

Essence Volume Stylist Lash Extension Mascara купувам вече за втори път, което за мен е знак че трябва да влезе в любимци за годината, тъй като рядко повтарям покупката на една и съща спирала. Много добро бюджетно попадение е, прави миглите по-обемни и много наситено черни.

Maybelline Baby Skin Instant Fatigue Blur Base избрах случайно, но се оказа много добро решение за моята кожа, тъй като имам нужда от изглаждане на кожата преди нанасянето на ФДТ-ен. Оказа се сполучлива и удължава издържливостта на грима.

Bell Hypoallergenic Brow Modeller Gel 02* е според мен един от най-добрите продукти за вежди, които попадат в графа "бюджетни". Изпозлвах четка за да го нанасям тъ като веждите ми не са много гъсти и ми хареса, че е траен и някак си прави веждите ми визулано по-обемни.

Essence Metal Shock Eyeshadow 02 Stars & Stories е една от най-издържливите течни сенки, които съм виждала. Слагам ги и забравям, че са там цял ден. Не се събират в гънките, не се размазват, засъхват бързо, а този цвят специално обожавам, защото с прахообразни сенки отгоре можете да направите много интересни визии.

Essence Liquid Ink Waterproof Eyeliner - любимата ми очна линия, която купувам за незнам кой път. Много издържлива, не се размазва, не се разтича, а и е с много наситен туш.

Golden Rose Sheer Shine Lipstick 02 е най-използваното от мен червило през изминалата година. Цвета ми е любим - перфектния нюд за мен. Като формула е много комфортно за носене, не е трайно, но като че ли тези балсамести червила са ми много повече по вкуса отколкото матовите през тази година.



Още грим:

Llums Eye Shadow Palette 05 Delicious Nudes много ми хареса като комбинация от цветове и си я използвам всекидневно. Напоследък забелязвам разпрашване на сенките, но това не ме спира да си я обичам.

Wet'n'Wild Megaglo Higlighting Powder Precious Petals - разкош. Няма как да опиша по друг начин този цвят. Не се разпрашва, седи много естествено на кожата.

Manhattan Clear Face Compact Powder* не очаквах да ми хареса, а тя взе че попадна в любимците за годината. Лека, не се разпрашва и не ми прави пудрен ефект. Много добре запазва грима ми през деня и матира кожата.

NYX Hot Singles Eyeshadows са ми много, много любими. Имат много добра пигментираност, особено ако ги нанасяте с пръст или "мокра" четка, не се разпрашват, стоят чудесно и точно тези цветове позволяват да си развихрите въображението, пък да не говорим и колко модерни бяха през изминалата година.

Ebelin Make-Up Blender поднових наскоро, защото ми е страшно удобна за използване със скосените си ръбове. Мека и с идеален размер, оказа се че това е най-добрия начин да нанасям ФДТ-ена си.

Това бяха най-любимите ми продукти за изминалата година. Изпробвах доста нови продукти, някои от които наистина се оказаха перфектни за мен, други пък не бяха толкова сполучливи. Но все пак като че ли в блога преобладавах положителните ревюта, ще видим тази година как ще бъде и с нетърпение очаквам да видя какви ще са новите бюти трендове през 2018-та.





*Продуктите, отбелязани със * са ми предоставени за тест.


You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥