Essence Cubanita Trend Edition

by - 11:36


Здравейте, красавици!

Днес бързам да ви разкажа за новата лимитирана серия на Essence Cubanita, която вече може да се намери по стелажите на марката в магазини dm. Опаковките на всички продукти от серията са много летни и свежи, а самите продукти сами по себе си са доста интересни. 


Козметичното несесерче е страшно сладко и закачливо. Не е много голямо като размер, но е от готина материя и мисля да го използвам когато пътувам за по-дребни неща.


Essence Cubanita Baking & Banana Powder използвам за запечатване на коректора, а понякога и на цялото лице. Опаковката е стабилна, но трудно можете да контролирате количеството, което излиза през дупките. Нанасянето с пуфа, който идва към пудрата ми е доста трудно, за това използвам голяма или по-малка четка за пудра. Има съвсем лек жълтеникав цвят (типично за банановите пудри), лека е и запечатва грима под очите добре, но пък не очаквайте да матира лицето ви. 


Essence Cubanita Cushion Eyebrow Ink е доста интересен продукт за вежди. Идва под формата на така модерните къшъни (или казано по нашенски - гъбка напоена с продукт) и всъщност е мастило за вежди. 


Цвета, който се предлага е само един, доста тъмен, въпреки че според описанието става и за брюнетки (да, ако повторите 1-2 пъти, цвета става по-топъл, но и по-тъмен) и блондинки (да, но само ако се харесвате с по-тъмни и сивкави вежди, а за целта трябва да нанесете от мастилото съвсем леко и с добре отцедена четка). Начина, по който аз го използвам е като просто изцеждам четката след като съм взела от мастилото, като така горе-долу постигам по-светъл цвят. Иначе е страшно издържлив продукт, цял ден няма мърдане, даже се премахва доста трудно. Мисля, че би бил подходящ за момичета, които имат известен опит с грима, защото е доста течен и при нанасяне засъхва мигновенно и корекцията му е малко трудна. Интересно ми е да видя колко време ще отнеме на продукта да изсъхне. 
Между другото във Виена видях такава очна линия на марката, която много се надявам да стигне и до тук. Яд ме е, че не я купих тогава....


Essence Cubanita Balmy Tint е другото сладурче от серията. Цвета на този балсам в гилзата е неонов, на устните придава цвят, но не толкова наситен. Много ми хареса формулата му, хидратира устните, а цвета остава дори след като балсама е изчезнал, което всъщност става доста бързо като се има предвид, че все пак е балсам. Има сладникав аромат.


И накрая, но не на последно място - четката за оформяне на вежди, която се оказа поредното добро попадение от към четките на Essence. С единия край на четката сресвате веждите си, а със скосената четка можете да оформите и запълните веждите си. Тази четка е с идеалния за мен размер, нито много широка, нито тясна, не е прекалено гъста от към косъмчета. Използвам я с мастилото за вежди и се сработват отлично. Пробвах я и с други продукти, дори прахообразни и резултатите са ок.


На горната снимка можете да видите и как изглежда мастилото за вежди нанесено един път и след повторение, банановата пудра, която е доста фина и трудно се суотчва, и балсама, който успя почти да прояви цвета си.

Серията Cubanita вече може да се намери в повечето dm магазини, аз ще се опитам да се сдобия и с хайлайтъра, който изглежда доста обещаващо. А вие купихте ли си нещо от новата серия?








* Продуктите са ми изпратени за тест, мнението ми не е повлияно от този факт и отразява опита ми с продуктите.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥