Brand Focus: Nivea

by - 11:15


Здравейте, прекрасни!

За да отбележа края на месеца реших да ви споделя впечатленията си от продуктите на Nivea, които съм използвала и продължавам да използвам. В поста липсват някои от продуктите, които съм тествала назад във времето, но в края на публикацията съвсем на кратко ще ви споделя и за тях.


Започвам с продуктите за коса. Nivea Hairmilk Shampoo and Conditioner* харесах много, можете да видите ревю ТУК. Използвала съм и други шампоани на марката, но винаги много са дразнили скалпа ми за това подходих със съмнение към тази серия, но тук нямаше дискомфорт при използването им и оставяха косата ми мека и гладка.



Nivea Caring Shower Silk Mousse* също харесах, но най-любим ми е този с бадемово олио, който ухае супер и освен това усещам да ми омекотява кожата, за разлика от другите две пяни. Хубав продукт, като действие и усещане под душа ми хареса.  
Ревю можете да видитe ТУК.





Nivea Caring Micellar Water - добър продукт на добра цена. Напомня ми доста на розовата мицеларна вода на Garnier. Почиства добре грима, не пресуши и не дразнеше очите ми.

Nivea Intensive Washgel беше покупка за половинката, но той не  изхаби гела до края, за това аз го пробвах с почистващата ми четка за лице и ефекта ми хареса. Не усетих изсушаване на кожата, добре почисти и май ще го търся във вариант за моята кожа.

Nivea Double Effect Make-up Remover* не беше лош продукт, само това дразнещо мазно усещане в очите ми не ми допадна и като цяло не си падам по двуфазните продукти за почистване. Можете да видите ревюто ТУК.


Nivea Deodorant Fresh & Comfort използвам от началото на лятото като алтернатива на всички дезодоранти с алуминии на пазара. Хареса ми, не мога да кажа, че ще е кой знае колко ефективен при хора, които се потят обилно, но на мен ми вършеше работа. Има стандартния за марката аромат и попива малко по-бавничко.

Nivea Lip Butter Raspberry Rose е един от продуктите на Nivea, които нямат изхабявяне с годините. Не съм фен на такива балсами и честно казано освен аромата, друго не ме спечели в този балсам, който имам сигурно поне от 2 години и май е време да се разделим. Ревю можете да видите ТУК.


Nivea Cellular Anti-Age Volume Filling Pearls*  и 
Nivea Q10 Plus Anti-Wrinkle Moisturizer Day са продукти, които майка ми използва, като крема за лице го използва от толкова много години, че нищо не може да го замени. Не знам дали бори бръчките, но поне хидратира кожата и самия факт, че майка не иска да погледне друг крем ми говори, че наистина е добър, а и си е нещо като класика на марката. Относно перлите - и аз ги пробвах веднъж, харесаха ми като текстура и хидратация, но нямам достатъчно наблюдения.

Nivea Cellular Anti-Age Intensiv Kur* използвах около 10 дни, за толкова ми стигна ампулата. Хидратира много добре кожата, но ми се искаше този ефект да се задържи по-дълго. 


Nivea Moisturising Sun Spray SPF 50+* и
Nivea Protect & Bronze Spray SPF 30* използвах това лято, като наблегнах на олиото, което се оказа много готино - не беше прекалено мазно, не се разтичаше и не ми оцветяваше дрехите (знам, че при някои са се оцветявали, но при мен нямаше оцветяване). Освен, че ми предпази кожата, успях и да придобия много приятен тен и то за кратко време. Детският спрей също пробвах няколко пъти на локални места по тялото - много ми хареса това, че не оставя следи и не побелява след намокряне.

Освен тези продукти останах много доволна от дезодоранта без алуминии Nivea Fresh Natural, както и от балсамите под форма на стикче, които използвам доста често, особено през зимата. Харесвам също душ-геловете на марката, както и сапуните им. Преди време използвах и розовата им пяна за измиване на лицето и не ми допадна особено много, тествахме всичките в последствие и се оказа, че не са моя продукт, както и шампоаните за коса, с изключение на тези от новата им серия (показани в началото на този пост). Друг продукт, който много харесваме всички вкъщи е класическия им син крем, както и пилинг маската, тази която е в сашета.

Това беше мнението ми на кратко за всчики продукти на Nivea, които съм пробвала към момента. Ако следите блога ми, то знаете че тази година Nivea направи доста кампании съвместно с блогъри, така че в тази публикация всички продукти, които са ми предоставени за тест са отбелязани със звездичка. 















*Продуктите, които са ми предоставени от ПР са отбелязани със звездичка. Мнението е изцяло мое и е базирано на личния ми опит с продуктите.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥