Brush egg - полезното яйчице

by - 13:07



Здравейте, момичета!
Както всички знаем редовното почистване на козметичните ни четки е изключително важно, но и изключително досадно занимание. Днес искам да ви споделя за едно малко яйце, което определено улесни живота ми що се отнася до това почистване.


Както виждате това е малко силиконово яйчице с релефна повърхност за по-лесно почистване на четки. Може да почиствате както четките си за сенки, очна линия, пудра, руж и т.н, така и всякакви гъбички  и производни. Точно заради релефната повърхност почистването става по-бързо и лесно. Когато реша да направя пълно почистване на всичките ми четки ми отнема не повече от 5-6 минути, а ако не ми се занимава и съм решила да изчистя само тези, които ползвам най-често, то това ми отнема около 1-2 минути.


Такива яйчица може да намерите както в дрогериите, така и в сайтове като ebay, aliexpress и прочие. Моето например е от aliexpress за изключителната цена от $0.88 и ми служи вярно вече над година и половина. Из интернет съм виждала и видеа за направата на DIY версии, та и това е вариант за по-сръчните (или по-немързеливите :D) от вас. 




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥