July Favorites 2017

by - 10:02




Здравейте, прекрасни! 
Здравей, август!

Започвам новия месец с любимите ми продукти за юли. Месеца мина доста бързо и динамично, случиха се интересни неща, взех интересни решения... може би някой ден ще разберете за какво говоря :)
Но нека не се отклонявам и да видим какво харесах през юли...


Лице:

Вода с маточина Alteya Organics използвам всекидневно и няма толкова освежаващо чувство в жегите. Използвам я като тоник, за разхлаждане и след плаж, има доста наситен и силен аромат, така че по-чувствителните носове да го имат предвид. 

Масло от жожоба Zoya Goes Pretty реших да използвам като заместител на нощния крем. Справя се много добре и със свалянето на грима. Скоро ще има подробно ревю, но определено усещам промяна в състоянието на кожата ми.


Грим:

Фиксиращ спрей Essence Keep it perfect! е едно чудесно попадение, жалко че го няма все още при нас. Фиксираше добре грима, придаваше лек dewy ефект на кожата, но нищо прекалено. 

S.he Stylezone Colour & Shine Lip Balm* първоначално не ми хареса, но в последно време залагам на по-балсамести текстури вместо матовите червила. Цвета е доста приятен, много близък до цвета на устните ми. Балсама не е издържлив и мисля, че това няма да учуди никой :)

Essence Lip Liner 15 Honey Berry е за дните, в които искам нещо по-цветно. Свързвам този цвят с лято, а самите моливи на марката са ми любими. Използвам го предимно самостоятелно.

S.he Stylezone Ultra Volume Curling Mascara* е един от продуктите на марката, който много харесвам. Спиралата е с голяма и стандартна четка, не ми е от най-любимите, но пък дава обем на миглите, разделя ги и да - извива ги. 

Kiko Revel Bouncy Blush 01 Velvet Peach е любимия ми руж в последно време. Цвета е страхотен, на кожа като моята седи много деликатно. Текстурата му е супер удобна за работа и разнасяне.

Често посягам и към палитрата Cargo Cosmetics All Around The World Palette, като имам няколко любими цвята, с които правя грима си напоследък. С тази палитра пътувам, защото има всички необходими за мен цветове. 


Сенките не са от най-пигментираните на света, скоро ще направя ревю, но пък се преливат лесно и не се разпрашват.


Под душа:

Fa Honey Creme Shower Cream* направо ме "уби" с аромата си на ирис. Наистина по-приятен аромат скоро не бях помирисвала. Самия душ гел оставя кожата мекичка и почистена.


На плажа:

Avene Trixera Nutri-Fluid Lotion* се опитвам да изхабя от доста време, но съм страшно несериозна по отношение на нанасянето на лосион - мързела си казва думата. Но пък всеки път когато изпозлвам този кожата ми остава мека и хидратирана.

Garnier Ambre Solaire After Sun Lotion* е лосиона, който използвам след плаж за да успокои кожата ми, а освен това има и малко количество бронзър, който подчертава тена. Измивайте си ръцете след употреба! :)

Nivea Protect & Bronze Oil SPF 30* използвам от известно време преди излагане на слънце. С това олио освен, че не изгарям, придобивам и лек и приятен тен. Въпреки, че е олио, не е толкова мазно колкото други подобни продукти, помпичката е много удобна и разпръсква точното количество продукт.


 Лакове за нокти:

Perfect Gel Look Top Coat е любимият ми топ лак ever. Придава гланцов ефект на ноктите, издържлив е и съхне бързо. Освен това четката е от плоските и е страшно удобен за нанасяне.

Golden Rose Color Expert 106 е доста любопитен цвят, който не можа да излезе на снимката в цялата си прелест, тук изглежда доста розов. Всъщност цвета е нещо между розово и кафяво, супер интересен цвят.

Trend It Up Nail Polish е нещо ново за мен, бях се спряла пред щанда на новата марка на ДМ и се чудих какво да си взема и погледа ми се прикова към това миниатюрно лакче за нокти, на което за съжаление не виждам да има нито име нито номер. Цвета е доста ярък, цикламен. Има нужда от два слоя за пълно покритие. 


Толкова за юли - през август ще подложа доста нови неща на тест, да видим дали ще се наложат като любими или ще влязат в графа "по-добре не" :)




* Продуктите отбелязани със звезда в текста са ми предоставени от представители на марките. Мнението за тях е изцяло мое и не е повлияно от този факт.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥