What's On My Bookshelf Lately...

by - 14:07


Явно тези дни се връщам към черновите в блога, а този пост лежи вече втори месец там. Днес ще ви разкажа за три книжки, които успях да прочета между цялата научна литература, с която съм зарината. Честно казано, не ми остава време да чета странични неща, а всички качени на таблета книги стоят и чакат. 


Трите книги, които ви показвам днес не са нови на пазара, има ги от доста време вече. По принцип си падам по по-лежерните четива, но обичам и такива за личностно усъвършенстване, даже масово в библиотеката ми заглавията са такива.


Първото заглавие е "Речника на дявола" на Амброуз Биърс. Подарих една такава малка книжка на приятелка за рождения й ден, и понеже бях любопитна прегледах няколко страници. И хоп, побързах да я купя и за мен. Ако обичате хумористичните четива, които ви карат да се усмихните, то тази книга е за вас. Под формата на речник, Амброуз Биърс описва света около нас с такъв сарказъм, на моменти граничещ с цинизъм, но пък страшно позитивен и ме кара да се смея с всяко едно следващо определение, което прочета. 


Разбира се, има и много неща, които ме карат да се замисля. Препоръчвам я на всеки, които иска да се позабавлява малко и да погледне света от към веселата му страна.


Когато обявиха дата, в която излиза "Грей" на Е. Л. Джеймс побързах да се снабдя и поръчах online. Нямах търпение и да ви кажа не знам на какво се дължеше тази еуфория в мен, когато обявиха че излиза продължение на "50 нюанса сиво".  Видя ми се интересна идеята да видим нещата от мъжката гледна точка, въпреки че това пак няма как да стане, защото книгата пак е написана от жена. И поздравления на Е. Л. Джеймс - малко са аторите, които да си преразкажат собствената книга и да спечелят милиони от това. Но както й да е, дали книгата си заслужи целия този шум - според мен не. Както споменах, преразказ по познат текст, пък г-н Грей се оказа доста арогантен и даже простак за мен. Кофти работа, тъкмо започна да ми допада като герой, ама в тази книга е направо пълен идиот, и сори, ама колкото и да е красив, такъв мъж няма как да ми се впише в разбиранията :D 
Не съм сигурна дали бих я препоръчала, не знам от кое съм по-разочарована - от мъжа или от книгата, но по-скоро изчакайте да излезе online.


И накрая една книга в любимата ми тематика - самоусъвършенстване. "Един гадател ми разказа" на Тициано Терцани е малко по-различна от книгите на такава тема, които имам - тук всичко е разказано под формата на пътепис, с много поуки и много неща, върху които да се мисли. Сдобих се с нея на намаление и я бях оставила за дълго време преди да я започна. Някак си малко бавно мина изчитането й. На кратко, в книгата можете да се запознаете с красотите на Азия, едно пътешествие, едно предсказание и много поуки. Книгата е приятна и лека, на моменти може да ви стане малко досадна, но ако стигнете до края може и да сте разбрали някои неща за себе си :)


Е, това прочетох наскоро, хубаво е понякога в блога да има и неща, по-различни от мазилца и червилца. От време на време ще ви показвам и такива постове, надявам се този да ви е харесал, макар и кратък. 



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥