Bomb Cosmetics Mini Haul

by - 21:03





Здравейте, сладкишки!

Днес ще сме на ароматна вълна благодарение на няколко продукта, които поръчах преди време и са на марката Bomb Cosmetics. За жалост няма как да ви пресъздам ароматите, които се носят около мен в момента, но съвсем на кратко ще ви запозаня с нещицата, с които се сдобих. 


Това е първия ми досег с марката Bomb Cosmetics (марката е английска, но се предлага и в България, официален сайт- www.bomb.bg), доста съм чела за тях, и то предимно хубави неща. Когато видях намалението във vivre.bg побързах да поръчам, като избора ми беше доста затруднен. Честно казано исках всичко, особено бомбичките за вана, въпреки че нямам такава, лосионите и маските за лице също ми хванаха окото :) В крайна сметка се ориентирах към няколко по-малки неща, които си бях набелязала отдавна.


 Първото нещо, което искам от много време са ароматните восъци, носещи името Little Hotties. Восъците са с различна форма и аромати, слагат се в аромалампа, слага се чаена свещ отдолу, която ги топи без да се сипва вода (*както е с есенциите примерно) и voila...подсигурявате си приятен аромат за доста часове напред. При топенето си восъка излъчва аромат, горе долу като обикновенната ароматизирана свещ, но тук бонуса е, че можете да си правите различни комбинации и да експериментирате.
Тези торбички, които виждате на снимката съдържат 9 восъчета. В сайта на марката има избор от единични восъчета на цена 0,50 ст. на брой или цял сет от Mini Hottie на цена 17,50лв.


Избора беше много голям, но исках нещо коледно и празнично, за това  избрах Gingerbread Little Hotties и Bisquit Little Hotties. И двата аромата ми харесват, като Gingerbread е доста по-силен на първо четене, има аромат на ябълка и канела. В аромалампата сложих 3 восъчета, които горят вече трети ден и аромата им чак сега започна да отслабва, за това сложих и едно восъче Bisquit, което веднага започна да се проявява със сладкия си аромат (в торбичката миришеше доста по-различно и слабо).
Определено не съжалявам, че ги купих, сега искам да пробвам още много видове и комбинации. Между другото формичките са покрити с брокат, който се ръси навсякъде и остава по ръцете, не знам каква му е идеята, но можеше и без него според мен.


Следващото нещо, което малко се зачудих дали искам, но все пак реших да пробвам е балсама за устни Sugar Lips Fruit Salad. Идва в пластмасова кутийка с капачка на винт. Балсама е малко твърдичък и по-трудно се "отгребва" от него, за това е и дупката в средата :)


Има много приятен аромат, на плодове, носа ми определено надушва ананасова нотка. На устните се държи добре, не е прекалено мек, но се разтапя при допир с тях.  Съдържанието можете да видите на долната снимка:


Не мога да споделя крайни впечатления, защото искам да видя как ще подейства на устните ми в дългосрочен план, но на първо четене ми харесва.


И накрая нещо, което ме спечели веднага заради аромата си - Chocolate Therapy Massage Bar, или казано на наш език масажно блокче с аромат на шоколад. Блокчето е под формата на сърчице и е с количество от 65гр. Цената му в сайта на марката е 9,40лв.


Аромата му е сладникав, шоколадов с капка карамел. Блокчето трябва да се разтопи между дланите и след това може да се втрие върху кожата и като лосион, а не само за масажни цели :) Единствения проблем е малко бавното му разтопяване,т ака че трябва да проявите търпение, докато си разтопите желаното количество. Но пък аромата и приятното усещане след това компенсират. 

Съдържанието:

Е, това бяха на кратко нещата, с които се сдобих от Bomb Cosmetics. Доволна съм, даже съжалявам, че не поръчах още неща, обичам да пробвам нови марки и се радвам, че не останах разочарована, въпреки че тези продукти си имат и плюсове, и минуси. 
Надявам се публикацията да ви е била интересна.


You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥