New In :Rimmel London

by - 21:08


Здравейте, красавици!

След дълго чудене от моя страна, с коя публикация да започна седмицата, реших, че май за сега ще пропусна Like a Monday поста, а преминава директно на козметична вълна, за да ви покажа няколко неща, за които първите ми впечатления са още пресни. Част съм от блогърската програма на сайта за онлайн пазаруване parfimo.bg и продуктите, които ще ви покажа днес, са ми предоставени от тях за тест.

 Ще ви споделя на кратко първите ми впечатления от някои неща на Rimmel London, които отдавна са ми в полезрението и най-накрая ще ги пробвам. Ще има по-подробни ревюта за тях скоро.

Започвам с фон дьо тена Rimmel London Match Perfection. Един от малкото drug store ФДТ-ни, които все още не съм тествала. За сега съм доста впечатлена и разбирам защо е толкова харесван. 


Цвета, който имам идеално ми пасва на кожата - 201 Classic Beige, като нито е тъмен, нито светъл, а и като цяло ФДТ-на добре се адаптира към моя цвят. Това, което ме спечели е нанасянето му и леката му формула. Не го усещам на кожата си и липсва "тежестта" на някои други ФДТ-ни, които съм използвала. Покритието му е задоволително, както и трайността, но подробности ще има в отделно ревю. Бонус - SPF 18. Може да се намери в дрогериите, както и онлайн в сайта на parfimo.bg, където се предлагат два от цветовете, а цената е 11,60 лв.


Нещо, което ми хареса наистина много са моливите за очи Rimmel London Scandal Eyes. И за тях съм чела много, а цветовете, които имам са 011 Bluffing, който е сиво-кафеникав с блясък, и 015 Trespassing Taupe, който е най-готиния тоуп цвят, на който съм попадала до сега, а освен това е и матов. От както ги използвам (*около седмица) рядко посягам към сенки, защото тези моливи са толкова удобни, лесно се нанасят и са страшно трайни, като ме улесняват много когато бързам. Матовия молив ми е фаворит за сега, използвам го и във водната линия на окото и резултата е супер, убива умората веднага. Подробности ще има в отделно ревю. Цветовете можете да видите на малката снимка. Моливите могат да се намерят в дрогериите или онлайн в сайта на parfimo.bg, като се предлагат доста цветове, а тези двата са на цена от 3,10лв.

Доволна съм от трите продукта на първо четене и добре се спогодихме. Нещата а Rimmel London не са ме разочаровали до сега, надявам се и за напред да е така. 





*Продуктите ми бяха предоставени от parfimo.bg за тест и проба. Мнението ми не е повлияно по никакъв начин от този факт и отразява личния ми опит с продуктите.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥