Too good to throw away... или прекалено добро за да изхвърля...

by - 11:36


Всеки от нас има в шкафа си залежала козметика, към която рядко посяга или просто му е жал да изхвърли. И въпреки, че знаем че тази козметика не трябва да се използва, защото е с изтекъл срок или просто вече е неприложима, ние пак си я пазим. 


Днес ще ви покажа няколко продукта, които спадат в категорията "Прекалено добро за да изхвърля" и се въртят на тоалетката ми от доста време. Някои от тях продължавам да си използвам, но просто нямат край и не свършват, а други си пазя за всеки случай. Разбира се, след този пост голяма част от нещата заминават в коша, заради изтекъл срок :)



Ружа на Bourjois съм ви показвала вече. Толкова ми допада опаковката му и цвета, но за съжаление с времето хвана коричка и не мога да го нанасям изобщо. Четката няма да коментирам, тя седи само за украса. Имам ружа от страшно много време и го държа само, защото ми е кеф да го гледам. Скоро махнах етикетите и не мога да ви кажа цвета. Но ружа е страхотен, някой ден бих си го купила отново. Защо е толкова пълен - защото го купих отдавна, когато още не използвах толкова грим и си остана в шкафа дълго време.

Сенките на Golden Rose може би са нещото, което много често показвам тук. Страхотен цвят за запълване на вежди, за опушване на окото и тн. И тях имам от много отдавна и не искат да свършат и това е, а и от както ползвам палитри рядко посягам към тях. Но.. препоръчвам сенките от серията на всички, достъпни са и качествени. 

Сенките на Max Factor имам от завършването на гимназията (разбирайте 7 години). Единия цвят свърши много бързо, но този светлозлатист нещо го мъча и не свършва. Използвам тази сянка за хайлайт, няма коричка и все още си е същатата като преди. Дезинфекцирана е многократно, но й е време да замине в коша. Хубавото е, че още се предлагат на пазара и мога да си ги купя пак.

Руж, на който никога не разбрах името, и още по-малко марката. Беше в един голям куфар с гримове, който ми подариха много отдавна. Пазя го още, защото зимата посягам към него. Има същия проблем като другия руж по-горе, за това се разделям и с него. Но пък беше добър продукт, доста пигментиран, не се разпрашваше и лесно се преливаше.


 Базата за сенки на Elf използвам също от доста време, но съм много доволна от нея и докато не я изхабя няма да спра да я използвам. Единия край е стик-база за сенки, а другия край, който не съм снимала е прозрачна очна линия, с която можете да си направите от сенките по-лесно очна линия. Използвам само основата, много добре покрива клепача ми, не е подходяща за мазни клепачи, но успява да ми задържи сенките цял ден. Бих си купила пак, видях я някъде из сайтовете за онлайн пазаруване, и след като приключа с тази си купувам нова.


Глоса Lloys Effet 3D не е с по-различна история от другите до сега. Мернах го в едно магазниче и го грабнах без да мисля за цвета, който честно казано ми е доста кукленски. Пазя го, защото понякога се лигавя на снимки и използвам този глос, който между другото дава много плътен цвят, без да лепне, апликатора му е страхотен, и всъщност ако бях грабнала друг цвят нямаше да го свалям от устните си. Но той със сигурност отива в кошчето, защото му е време..


Sleek Satin Lip Laquer отдавна ми е в колекцията с червила. Има си вграден молив за устни, което е страшно удобно. Харесва ми като покритие и като идея, но и с него се разделям заради изтекъл срок. Добър продукт, не съм сигурна, но май вече не се предлага на пазара, което е жалко, защото наистина е много готин продукт.

От ляво на дясно: руж (nobrand), руж Bourjois, червило Sleek Satin Lip Laquer, глос Lloys Effeet 3D, база за сенки Еlf, сенки за очи Golden Rose, сенки за очи Max Factor

И все пак да ви напомня, не използвайте продукти с изтекъл срок на годност. Колкото и да ни харесват и да ни е жал, трябва да се разделяме с продуктите, които вече не стават за да нямаме главоболия после (инфекции, пъпки и всякакви гадории). Всички продукти, които ви показах днес, освен базата за сенки заминават в коша. 

Имате ли продукти, които пазите поради някаква причина и не искате да се разделите с тях?






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥