Pearl Guard Teeth Whitening Strips Review

by - 14:03


Здравейте, красавици!


Много се радвам, че днес ще мога да ви споделя мнението си за един чудесен продукт, който успя да се погрижи за моята усмивка. Днес обект на публикацията ще бъдат избелващите лентички за зъби Pearl Guard by Orax, които освен че дадоха много добър ефект при мен, са и абсолютно безвредни за зъбките.


Лентичките Pearl Guard by Orax са създадени по нова формула, която не съдържа пероксид, а е на базата на сода. Продукта е базиран на Nano O2 технологията, която се активира веднага след поставяне на лентичките върху зъбите. Освен това лентичките действат в рамките на 1 час, което си е истинско спестяване на време. Повече информация за технологията и самите лентички можете да видите на официалния сайт на Orax Dent, където можете да се запознаете и с лентичките Pearl Active.


Опаковката съдържа 14 лентички - по една за горния и долния ред зъби, опаковани в отделни опаковки, и съответно те са достатъчни за един пълен курс на избелване от 14 дни.
 Лентичките можете да закупите online (с код AUTUMN получавате безплатна доставка до края на ноември) или в аптеки Subra, където пък до 31-ви декември можете да си вземете безплатна мостра. Цената на лентичките е 49 лв. и според мен е напълно оправдана, по-надолу ще прочетете защо.


В кутииката можете да откриете ръководство с описание и информация за продукта, както и полезни съвети за постигане на оптимални резултати.


Първото нещо, което много ми допадна е, че лентичките са опаковани в индивидуални опаковки, което все пак от хигиенична гледна точка си е ок. 
Самите лентички се отлепят сравнително лесно от основата, като е препоръчително да се съхраняват в хладилник. Меки са и в топлото време предполагам, че отлепянето им ще е една идея по-трудно ако не са съхранявани на студено.

Така изглеждат лентичките за долния и горния ред зъби:


Хубаво е преди да залепите лентичките, да измиете зъбите си и след това да ги подсушите със салфетка, за да може лентите да прилепнат добре, без да се свлекат. При мен първия опит беше почти провал, но впсоледствие свикнах, просто трябва наистина да подсуша добре зъбите си. В следващия един час, в който тече избелването, почти забравям че имам нещо в устата си, защото лентичките са страшно меки и не се усещат. Имат приятен ментов вкус и аромат. Аз ги използвах всяка вечер преди лягане, като при мен поставянето е една идея по-сложно, защото зъбите ми имат дефект и са много близко един до друг. Поради тази причина след като сложа лентите върху зъбите си добре ги прилепях до всеки един зъб по отделно, за да съм сигурна че няма зъбите ми да станат на петънца, както всъщност и се получи първия път, в който ги използвах. След като мине 1 час, измивам зъбите си с водаи четка за зъби и съм готова. *Не успявам да намеря снимките с преди и след, но веднага щом ги открия ще ги сложа тук.

Ефекта при мен се прояви още след първото използване, а след 14 дни смея да твърдя, че зъбите ми са с 2 тона по-бели. За мен тези лентички са идеални, ако имате сравнително бели зъби и искате да ги поддържате, без да се притеснявате от кафе, цигари, вино и тн. Не съм усетила никаква промяна в чувствителността им или някакъв дискомфорт. И все пак, ако имате чувствителни зъби, се консултирайте със зъболекаря си.
Много плюсове за тези лентички и ги препоръчвам с две ръце, защото:

- са без пероксид;
- избелват за 1 час и пестят време;
- имат приятен вкус и аромат;
- прилагат се лесно;
- имат ефект още след първото използване(*видимо при мен);
- избелват до поне 2 тона;
- идеални са за поддръжка на бяла усмивка;
- не предизвикват сензитивност на зъбите ми;
- БЪЛГАРСКИ СА!;
- на достъпна цена са;

И така, ако се чудите са безвреден начин за избелване или пък просто искате да поддържате бяла усмивката си, то дайте шанс на Pearl Guard, определено си заслужават.




*Продукта ми беше предоставен за тест и проба, мнението както винаги е изцяло мое, базирано на опита ми с продукта.



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥