Avene Gentle Shower Gel Review

by - 13:48

Обичам душ-гелове!

Ех, ама и аз намерих как да започна :D Днес ще ви разкажа за още един мой любимец, който от скоро се грижи за кожата ми под душа, а и честно да си призная е един от най-добрите, които съм използвала. Споменавала съм вече, че имам проблем с кожата на краката ми, която се бели и тн., абе общо казано - гадна работа, но Avene Gentle Shower Gel успя да успокои раздразнението и да заглади положението. Нали се сещате, че този душ-гел вече редовно ще присъства в банята ми.


Avene Gentle Shower Gel е предназначен за измиване на лицето и тялото, и идва в пластмасова тубичка, която е прозрачна и може да се види оставащото количество продукт. Опаковката е от 100 мл., а самия душ гел се оказа доста икономичен, което си е голям плюс. Може да се намери в аптечната мрежа. 

Съдържанието:


Душ гела има онзи приятен "авенски" аромат, така характерен за всичките им продукти, но не толкова силен и натрапчив. Консистенцията му е гъстичка, като на гел. Разпенва се, но не прекалено, по-скоро го усещам леко мазнеещ при употреба, което пък е добре дошло за сухата ми кожа.


 Avene Gentle Shower Gel е предназначен за чувствителна кожа. Използвах го и на лицето си, и на тялото, като и в двата случая се справи добре. Не успя да свали много хубаво грима ми, за това мисля да си го използвам за тялото, а и там всъщност върши най-важното - успява да ми успокои раздразненията. Отново да си кажа, че е икономичен.


Доволна съм и бих си го купувала редовно, особено в студените месеци, когато чувствителността и сухотата, а и проблемите с кожата на краката ми се обострят. Донесе ми облекчение, и не че не използвам и други продукти за тази цел, имам цял набор от мазила, просто се радвам, че мога да намаля употребата им за сметка на приятния, топъл душ :)






*Продукта ми беше предоставен за тест от представител на марката, мнението си е изцяло мое, базирано на личния ми опит с продукта, при вас може да има различен резултат.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥