November Favorites 2015

by - 20:51



Най-накрая и аз реших да започна да си водя рубрика с любимци за месеца. Това е един от любимите ми типове публикации/клипове, които чета/гледам в другите блогове/влогове, защото често си набелязвам нови неща, които искам да пробвам именно чрез тях. 
През миналия месец имах доста неща, които използвах с голямо удоволствие и бих определила като фаворити, но тук събрах тези от тях, които наистина ме впечатлиха и бих ви препоръчала.



Лентичките за избелване Pearl Guard на марката Orax Dent успяха да избелят зъбите ми с два тона, като скоро ви показах и подробно ревю. Хареса ми това, че са безвредни за зъбите ми и позволяват поддържане на бяла усмивка, без да се влагат много средства в това.

Фон дьо тена Rimmel Match Perfection 201 Classic Beige беше приятна изненада за мен. Не знам защо все съм го подминавала до сега и ми хареса. Причислявам го към озаряващите фон дьо тени и прави кожата свежа и "сочна", нанася се страшно лесно, не се свлича и не го усещам на лицето си, а едновременно с това ми осигурява покритието, което искам. Определено не е матиращ, така че ако търсите матиране хич не ви го препоръчвам, защото кожата лъсва почти веднага, особено ако сте без пудра отгоре. Аз съм се наситила на матовия финиш и напоследък искам да си лъщя, та сигурно и за това ми допадна толкова :) Ревю скоро...

Олиото за коса Syoss Beauty Elixir е първото олио, с което наистина се сработих и оказа ефект върху цъфтящата ми и твърда напоследък коса. С внимателно напасване на точното количество косата ми стана доста по-мека и загладена. Казвам внимателно напасване, защото един път прекалих с дозирането и много омазни косата ми. Има приятен аромат и задоволителен ефект, и го причислявам към любимците не само за този месец, а предполагам и в следващите няколко.


Сенките Maybelline Color Tattoo 70 Mettalic Pomegranate присъстваха в грима ми доста често през ноември. Можете да видите ревюто ми за тях, а всички суперлативи по техен адрес са напълно оправдани. Страхотен, пигментиран цвят, който според мен е много подходящ за есента и зимата. Стават и за основа, и за опушване, и за долния клепач. Изключително трайни са и не помръдват цял ден, което си е голям плюс, защото знаете коклко е неприятно свличането или събирането на сенките по гънките на клепачите.

Essence Lip Liner 05 Soft Berry имам от скоро, но и той, както и другите моливи бързо ми се наложи като любимец. Пасва идеално с повечето ми тъмни червила, а дори и самостоятелно има много хубав цвят. С него червилата удължават трайността си, а и нансянето им е по-лесно.

Rimmel Scandal Eyes 015 Trespassing Taupe ви показах скоро и съм много доволна от цвета, а и от високата му трайност. На моите клепачи седи доста "nude" и трудно се забелязва, но след повече наслагване му избива сивкавия подтон. Използвам го много във водната линия на окото, а понякога и като основа. 

Коректора Maybelline Instant Anti-Age Eraser Eye беше един от продуктите, които искам да пробвам от край време. За жалост намирането му беше доста трудно. И все пак, вече е в ръцете ми. В началото се колебаех харесва ли ми, не ми ли, но в крайна сметка през целия ноември беше в действие, като сравнително добре прикриваше тъмните ми кръгове. Скоро ще има ревю и за него. 



Е, това бяха моите любимци за ноември, а пък вие можете да ми споделите вашите в коментарите от долу ;)










You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥