Catrice Skin Finish Compact Powder Review

by - 20:30



Здравейте, карасавици!

Днес ще ви разкажа съвсем на бързо за компактната пудра на Catrice - Skin Finish. Този пост отдавна залежава в черновите, и честно казано продукта не е много актуален, всъщност не знам дали я има и по щандовете на марката все още. Е, тогава защо ще ви разказвам за нея?! Забелязах, че има хора, които търсят инфо за тази пудра и google ги пренасочва към моя сайт, така че реших да споделя. Пудрата не е лоша, но по-надолу ще видите моето мнение, и ако я видите някъде, което не е невъзможно, ще знаете малко повече за нея.


И така, Catrice Skin Finish Compact Powder идва в пластмасова опаковка, която е доста стабилна, затваря се плътно, отваря се малко трудно, но няма шанс да ви се отвори в чантата примерно. Количеството и е доволно - 10 гр. Обещава матиране, копринена текстура и светлоотразяващи пигменти, би трябвало да издържи цял ден... Подходяща е за всеки тип кожа. Срока на годност след отваряне е 18 месеца.

Съдържанието:


Цвета, който аз имам е 040 Apricot Beige, една идея по-тъмен и с по-розов подтон от колкото ми се иска. Има едва доловим аромат и не се разпрашва при употреба, Дали матира - не бих казала, че е най-добрата в това отношение, но пък дава един свеж вид на кожата. 


Всъщност пудрата в началото изобщо не ми хареса, не можах да свикна с цвета, стори ми се крайно неподходящ (фен съм на прозрачните пудри по принцип), и честно казано бях готова да я изхвърля. След известно време и дадох втори шанс и нещата някак си се получиха. Използвам я внимателно, като финална стъпка при гримирането ми. Както споменах според мен матирането не й е силната страна, но пък дава един доста здравословен вид на кожата. Е, ако прекаля става страшно заради розовия подтон, но ако внимавам ефекта ми допада. Лека е, не много издържлива, първоначалното матиране трае около час два и после трябва да повтарям (Т-зоната и брадичката при мен основно).


И това съвсем на кратко, за мен не е нещо особено, използвам я рядко, но пък когато искам малко ранообразие посягам към нея. Приятен продукт, но не must have или нещо, което бих купила повторно.




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥