Flormar Full Color #FC05 Teddy Always with Me

by - 10:28


Здравейте!


Днешния пост под номер 200 (йей) ще бъде за лак за нокти. Доста тривиално, но не се стърпвх да ви споделя мнението си за Flormar Full Color, който събуди доста противоречиво мнение в мен. Купих го миналата седмица и бързам да ви разкажа за него, след като го поносих малко.


Flormar Full Color Nail Enamel са лакове, които от известно време са на нашия пазар, но все ми бягаха от полезрението. Когато ги видях в ДМ знаех, че трябва да се тестват. Предлагаха се не много, но пък разнообразни цветове, като на мен ми хванаха окото нюдовете. 
Да ви кажа, светлината в магазина много ме излъга и после малко се изненадах като видях реално цвета на този, който взех, а именно Teddy Always with Me. Цвета бих описала като кафеникав нюд, със студена нотка в него (лилавее на ноктите ми) - много труден за описване цвят всъщност, защото дори сивее на моменти. 
Количеството на лака е 8 мл, а цената му беше 2,39 лв.


Четката не е нещо особено, както съм свикнала с по-дебелички, тази ми идва малко по - трудна за използване, абсолютно стандартна.
Цвета е доста плътен и покривен, като чета коментари всички нюдове от серията са така. И на 1 слой е ок без да прозира, но аз съм свикнала да си нанасям на два слоя. Не оставя резки и балончета.


Обаче от към трайност и блясък лака има проблеми. На горната снимка съм без топ лак - изкара ден и половина и започна да се бели. С топ издържа 4 дни. Освен това лака изгуби блясъка си при мен още в същия ден, в който го нанесох, но в крайна сметка за това са топ лаковете. 
От коментари разбрах, че черния цвят изобщо не е ок, така че ако искате да пробвате нещо от тази серия се насочете към нюдовете. Аз съм хвърлила око и на един огнено-червен цвят, дано да е в категорията покривни.







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥