Essence Make Me Brow Eyebrow Gel Mascara Review

by - 17:20

Здравейте, прекрасни!

Днешното ревю отново ще е от онези кратки ревюта, в които споделям най-общо дали продукта ми харесва или не, без много излишни приказки. Понеже реших, че ще тествам всички възможни варианти за оформяне на веждите нямаше как да подмина и Essence Make Me Brow Eyebrow Gel Mascara, която е толкова хвалена в бюти средите.


Чудих се дълго дали да не избера по-тъмен цвят, но взех 01 Blondy Brows, който за съжаление на моите тъмни вежди изглежда доста светъл. Всъщност този факт не ме спря да започна да я използвам, защото се оказа, че тази спирала е един много добър стилизиращ продукт за вежди. 


Четчицата е малка и удобна, и с нея лесно подреждам веждите си. Освен това леко ги фиксира и някак си като че ли ги прави по-обемни визуално, което за моите рехави вежди е супер.


Цвета както виждате е доста светъл, но пак придава някаква форма на веждите ми. Като издържливост не мога да коментирам, тъй като никога не съм я използвала самостоятелно, но съм забелязала че когато съм с нея веждите ми си седят подредени цял ден.

Като цяло съм доста доволна от Essence Make Me Brow Eyebrow Gel Mascara и бих си я купила в по-тъмния цвят. Цената на тази спирала е доста ниска - по спомен около 5-6 лева, така че ако сте в търсене на подобен продукт можете да хвърлите едно око.




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥