Nivea Pop-Ball Lip Balm Review

by - 21:26


Здравейте, здравейте!

Тази вечер съвсем спонтанно реших да напиша едно кратко ревю на новите балсамчета Nivea Pop-Ball Lip Balm, които бързо нашумяха и предизвикаха доста противоречиви мнения. Аз също подходих с колебание към тези малки "топчици", но пък да видим какво точно мисля за тях.


Nivea Pop-Ball Lip Balm е нов продукт на марката и от скоро може да се намери в дрогериите, като аз лично ги видях в ДМ, но знам че ги има в Ремедиум и Лили. Предлагат се два аромата - свежа мента и малина с червена ябълка. Количеството им е 7гр. 
Новото в случая е апликатора, който е много подобен на балсамите на Eos, които всички познавате. Като цяло опаковката ми харесва, доста са сладички на външен вид тези балсами с тези пастелени цветове, фотогенични са, но дали само това оправдава цената им от почти 10 лева, която за мен лично е доста висока за такъв тип продукт. 


За мен по-добрия от двата варианта е ментовия, има силен аромат, аз го усещам, но някои хора се оплакват, че не долавят никакъв аромат и от двата вида. Плодовия аромат не ми допадна честно казано, може би вече ми е омръзнало от "плодови" балсами.


На горната снимка можете да видите съдържанието на двата балсама.



Като действие балсамите обещават продължителна хидратация на устните - и да, балсамите хидратират, но не и продължително. Варианта с мента, който наистина много харесвам като аромат ми се стори една идея по-хидратиращ, но този ефект изчезва много бързо и трябва постоянно подновяване на продукта. Иначе се нанасят лесно с този "апликатор", но не е нещо уау и като че ли класическите балсами на марката не отстъпват по нищо на тези. На усещане са леки, не стоят мазно, а по-скоро "мокро" на устните.

Ако Nivea Pop-Ball Lip Balm бяха на цената на стиковете на марката със сигурност щяха да са не лош избор, но като се има предвид цената им някак си като, че ли имах по-големи очаквания към тях, очаквах освен омекотяване и някаква грижа за устните, които да са с по-продължително действие. Не мога да кажа дали защитават устните, но като имам предвид леката им текстура се съмнявам, че в голям студ и вятър ще ги предпазят, както по-плътните балсами.

Ако имате впечатления от Nivea Pop-Ball Lip Balm ще се радвам да ги споделите :)




*Продукта ми беше предоставен за тест.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥