January Favorites 2018

by - 10:33



Здравейте, прекрсани!

Първия месец от годината се изниза неусетно и е време да ви покажа кои бяха любимите ми продукти през януари.

Лице и тяло:

Започвам с Fa Divine Moments Deodorant. Непрекъснато съм в търсене на дезодорант без алуминиеви соли, който освен това да има и хубав аромат и се оказа, че този на Fa отговаря и на двете. Аромата е жесток, направо се влюбих, а тази серия май е нова за нашия пазар.

Qyo Qyo Tangerine Bright+Moist Toner* вече почти изхабих, но наистина много ми допадна, като се има в предвид, че изобщо не си падам по тоника като продукт. Използвам го от месец и заедно с лосиона и още няколко продука виждам избистряне на тена, изсветляване, но все още борим петната от акне.

Cien Med Sensitive Creamy Oil Wash се радвам, че купих за проба, защото в момента имам страшен проблем с участъци от кожата и гледам да внимавам с какво я мия и какво нанасям. Много добър продукт за чувствителна и дори раздразнена кожа. Скоро ще ви споделя повече.


Грим:


Sephora Colorful Shadow & Liner 15 Purple грабнах по време на намаленията, които имаше в Sephora. Не очаквах нищо от този молив-сянка, но той се оказа доста добро попадение. Цвета е плътен, добре пигментиран, молива е водоустойчив и издържа цял ден във водната линия на окото. Напомня ми малко на Color Tattoo на Maybelline като цвят и финиш.

Golden Rose Dream Eyebrow Pencil 309 ми хареса, защото не е много твърд и с него лесно оформям веждите си. Отдавна не бях използвала молив за веждите си и реших да пробвам отново, като този замести любимите ми моливи на Essence.


H&M Colour Essence Eye Cream Dauphne Truffle вече сте виждали в блога. Днес ви показвам тази мус-сянка в една различна светлина - за оформяне на веждите. Пробвах я по този начин и видях, че цвета и текстурата на тази сянка са много подходящи за веждите ми. Резултата много ми хареса и мисля да продължа да използвам сянката по този начин.

Maybelline Fit Me Powder - отдавна исках да пробвам тази пудра, която не е никак зле. Не е тежка, дава съвсем лек цвят и фиксира добре грима. Няма брашнян ефект и много ми харесва като финиш върху лицето.

 Лакове за нокти:

Perfect Big Brush S47 е първото ми откритие за тази година. Не бях виждала този лак никога и щом го мернах веднага го грабнах. Лака е прозрачна основа с множество фини златисти люспички, нещо като златисто фолио. Седят много красиво както на тъмен така и на светъл лак.

Perfect Gel Look Top Coat е най-любимия ми топ лак за всички времена и този месец си припомних как не мога да намеря друг толкова бюджетен заместител. Придава дълбочина на цветовете, освен това е много траен.


Това бяха любимите ми продукти за януари, а вашите кои бяха ? :)




*Продуктите отбелязани с * са ми предоставени за тест.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥