Cien - Няколко козметични попадения от Lidl

by - 15:42


 Здравейте, красавици!

При последната ми обиколка в Lidl ми хрумна, че мога да споделя с вас за няколко продукта, които влизат в графа "козметични" и съм купувала от веригата, харесали са ми и са много бюджетни. Особено след последното ми попадение желанието ми да ви разкажа се засили още повече и ето, че днес ще си говорим за...


Cien Micellar Water Sensitive - мицеларна вода за суха и чувствителна кожа, която ме грабна още от първото нанасяне. В състава й отсъстват алкохола и парфюмите, обогатена е с бамбукова вода, пантенол и глицерин. Тази мицеларна вода има още една разновидност - за нормална към комбинирана кожа, но тя има за разлика от тази има аромат. Освен това опаковката има удобна помпа, която изкарва точното количество, което е необходимо. Почиства добре грима, не намирам особена разлика с любимата ми мицеларна вода на Garnier например, като ефект са еднакви. Не изсушава кожата, не ми дразни очите. Опаковката е 250мл, а цената е 2,99лв. и е най-бюджетния вариант, който съм срещала до сега, който все пак и да ми харесва като ефект.


 Cien Med Sensitive Creamy Oil Wash - душ-гел за суха и чувствителна кожа, който се оказа наистина доста щадящ кожата продукт. Има много странна консистенция, особено ако сте свикнали с по-гъстите душ-гелове - този е по-скоро течен, прилича на мляко, но на кожата се усеща маслено. Няма аромат или поне аз не го усещам. Не се разпенва ососбено силно, но оставя кожата мека и в студените дни, когато имах проблем с кожата на краката този душ-гел ми помагаше много. Количеството му е 300 мл, а цената му беше около 3 лева.


Сухи кърпички Cien, които предполагам че доста от вас са виждали в Lidl. Много сладки опаковки имат на първо място, защото имитират дърво. Иначе защо ви споменавам тези кърпи, та това са просто салфетки ще си кажете, но аз често използвам такива салфетки и постоянно търся такива, които да са достатъчно меки и фини, за да не драскат кожата ми, които да са в симпатична опаковка, за да си ги слагам на тоалетката и в същото време да са достатъчно на брой и на нормална цена. Тези отговарят на всичко, което изброих - една кутия е на цена 1,79лв. 


И накрая, но не на последно място - Cien Soft Cotton Pads. Купувам тези тампони в последните няколко години и рядко сменям с друга марка, защото като цена, качество и количество до сега не съм намерила по-добри. Всеки, който се гримира и след това използва почистващ продукт с памучен тампон знае колко е важно тампона да е нито дебел, нито тънък, да е с гладки крайща и да не дере, да има две повърхности за по-лесно сваляне на грима и тези на Cien са отлични за изискванията ми. Опаковката съдържа 140 тампона, а цената е 1.69лв.

В Lidl съм попадала и на други доста качествени продукти, като например продуктите им за почистване и пране. Като цяло нещата са качествени и много достъпни. Знам, че много от вас едва ли биха тествали козметика от хранителна верига, и аз мислех така преди да се престраша и да тествам, а и между другото в Интернет се намират още доста положителни мнения, които ме подтикнаха да пробвам.
Надявам се поста да ви е бил полезен и бих се радвала да споделите ако имате наблюдения върху някой от продуктите.

*Този пост не е спонсориран и продуктите в него съм закупила сама с лични средства. Не рекламирам веригата, а споделям с вас моите наблюдания за продукти, които са ми харесали.



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥