Urban Look Aura Lucent CC Cushion SPF 30 Review

by - 9:30



Здравейте, красавици!

С голямо нетърпение днес споделям този пост с вас, тъй като е за продукт, който никога не съм използвала до сега и бързам да споделя мнението си. До сега не съм пробвала така популярните cushion ФДТ-ени, а много исках и ето че в ръцете ми попадна корейския Urban Look Aura Lucent CC Cushion SPF 30, който всъщност не е ФДТ-ен, а корегиращ цвета СС крем. 


Ако не сте запознати с cushion или "къшън" продуктите - те идват под формата на гъба, напоена с продукта и тампон за нанасяне, като можете да намерите ФДТ-ени, коректори, ружове от този тип.


Голям плюс е, че този СС крем е със SPF 30, като някои такива ФДТ-ени са дори и с фактор 50.


Urban Look Aura Lucent CC Cushion SPF 30 идва в супер сладка опаковка, която е тежичка и изглежда луксозно. Има огледало на капака и тампон за нанасяне, който аз не успях да свикна да използвам, но е достатъчно голям за да го нанасяте с лекота. За нанасяне използвам друга гъбка за гримиране.


Самия продукт се крие под капаче, което е хубаво да затваряте плътно за да не изсъхне продукта преждевременно, понеже имат такава склонност този тип ФДТ-ени и продукти като цяло.


Гъбката е много добре напоена с продукт, не знам колко време ще мога да го използвам, но ще ви държа в течение.


В повечето случаи корейските ФДТ-ени и корегиращи цвета кремове са в доста светли цветове, като и този, който дори се води тъмен според номерацията, на суотч е доста светъл за мен. Оказа се, че и на лицето ми е светъл.

На снимките - в ляво без Urban Look Aura Lucent CC Cushion SPF 30; в дясно - с Urban Look Aura Lucent CC Cushion SPF 30
Поради липсата на покритие използвам този СС крем само в дните когато съм у дома или за разходка например, понеже имам доста неща за прикриване по лицето си. Иначе като корекция изравнява добре цвета на кожата, усещам го по-скоро като крем отколкото като някакъв грим продукт. Хидратира кожата и бонус е приятния аромат, който има. Да не забравя и слънцезащитния фактор, който и за зимата е задължителен, а за мен това е един зимен продукт, тъй като лятото цвета му съвсем няма да ми пасва :) Но пък мога да го използвам като хидратираща основа под ФДТ-ена.




*Продукта ми беше предоставен за тест и споделяне на мнение.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥