Avene TriXera 3 in 1 Make-up Remover Review

by - 12:00


Здравейте, прекрасни!

Започвам новата седмица с няколко ревюта, първото от които е за новия дегримиращ флуид на Avene - Avene TriXera 3 in 1 Make-up Remover
От марката ми предоставиха флуида преди месец и от тогава доста често посягах към него за да мога да си изградя мнение.
Е, днес ще ви споделя дали ми хареса или не...


Avene TriXera 3 in 1 Make-up Remover е дегримиращ флуид, който обещава нежно премахване на грима и нечистотиите по лицето. Цялата серия TriXera е много деликатна към чувствителните кожи и за зимата би се оказала спасение за тези от вас с много суха и чувствителна кожа, които изпитват дискомфорт особено през по-студените дни. Мнението ми за млякото за тяло TriXera можете да видите ТУК.

Съдържанието:


Avene TriXera 3 in 1 Make-up Remover има средно гъста консистенция и типичния "авенски" аромат. Използвах флуида вечер за сваляне на грима като за целта нанасях на лицето, леко втривах и след това отстранявах замърсяванията с почистващ памучен тампон. 


Като цяло идеята на продукта не е никак лоша, но аз като че ли не мога да оценя качествата му поради две причини - първата е, че не е за моята кожа и втората е, че не си падам по подобни продукти за сваляне на грима. И все пак - демакианта не е от най-икономичните, трябва ми доста продукт за да сваля грима си, особено от очите. Там пък ми е доста сложно, тъй като от продукта често ми влиза в очите и не е най-приятното изживяване. 

Не сваля грим, да си знаете. Ако го използвате само за почистване на лицето в края на деня е ок, но не очаквайте да свали спирала и ФДТ-ен. Оставя кожата мека и хидратирана.

Ако сте от хората, които не използват грим, имате суха кожа и търсите нещо, с което да почиствате кожата, да е нежно и да оставя кожата мека и хидратирана, то този продукт според мен ще ви хареса.



*Продукта ми беше предоставен от PR за тест.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥