Korean Skincare: Маски 2

by - 11:13



Здравейте, момичета! 

Днес искам да ви представя 3 интересни вида
sheet маски. Първо нека започнем с тази сладка мандаринена маска Qyo Qyo Tangerine Bright + Moist Facial Mask Sheet.



Трябва да призная, че пробвах маската с известна доза нежелание и то не за друго, а заради мандарините в състава ѝ. Всеки, който ме познава знае, че въобще не харесвам мандарини и в частност ароматът им (направо съм като хрътка, веднага надушвам, че някой е ял мандарини дори и да е било преди часове и бягам от стаята :D). Е, след като отворих маската наистина ме лъхна аромат, но за мое щастие беше по-скоро цитрусов, отколкото мандаринен. Самата маска беше добре напоена, че дори и капеща. След като я разтворих ми направи впечатление, че е доста голяма, но с малко подгъване по крайчетата успях да я наместя на лицето си. Маската твърди, че хидратира, подхранва, успокоява и дори стяга кожата. За стягането не мога да кажа нищо, но по другите точки определено имаше ефект. След като махнах маската кожата ми беше добре хидратирана и подхранена, като този ефект беше видим дори и на следващата сутрин.



Втората маска за която искам да ви споделя е маската за ръце Soflisse Hand Double Essence Mask. Да, правилно прочетохте шийт маска за ръце. Освен очакваното омекотяване на кожата тази маска твърди, че подобрява оросяването на ръцете и облекчава болката в ставите благодарение на загряващото си действие. Обаче ако и вие сте отнесени като мен първо ще си сложите маската и чак като започне да ви пари на ръцете ще прочетете, че това е загряваща маска...



Маската идва под формата на 2 ръкавици, с които трябва да стоите около 15-20 минути. Трябва да отбележа, че лично на мен загряването ми беше неприятно, но аз така или иначе не обичам загряващи маски. Въпреки това ефектът беше мека и подхранена кожа на ръцете та може би жертвата си заслужаваше. Друго, което ми хареса е, че съвсем спокойно можех да използвам както телефона, така и таблета и лаптопа. Просто самата маска е направена по такъв начин, че есенцията си седи от вътрешната страна на ръкавиците, а външната е идеално суха.



И последно ще ви спомена за ексфолиращата маска за крака PACKage Monthly New Feet socks pack. Маската идва под формата на чорапки, които слагате на краката си за 60 минути и след това изплаквате с вода. По принцип 4 до 5 дена след като сте ги използвали би трябвало да забележите ефекта на маската т.е тогава кожата започва да се бели. Бях започнала да пиша, че маската няма очаквания ефект при мен и как не се изненадвам, защото вече съм пробвала подобна маска на Purederm и тогава ефектът беше нулев, но добре, че изчаках.  Беленето наистина започна, просто му отне към 7-8 дена. Имайте предвид, че процесът явно е доста дълъг, тъй като в момента се беля като гущер вече 4ти ден. Та ако искате да ползвате тази маска за някакво специално събитие гледайте да е поне 2 седмици предварително.






*Маските ми бяха предоставени за тест и споделяне на мнение.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥