Магически лукс в бутилка - Boucheron Quatre Eau de Perfum

by - 13:20



Здравейте, красавици!

Както сте забелязали в блога рядко се пише за парфюми и не е защото не ги обожавам, а поради факта, че за аромати се пише малко по-трудно, поне на мен ми е сложно да обясня какво точно усеща носа ми, но пък мога да опиша спокойно емоцията, която ми носи даден парфюм. Разбира се, описанието на парфюм е малко субективно, всеки има различно обоняние, различно сензитивни сме и кожите ни са различни, което неминуемо води до различни възприятия спрямо ароматите.
Но все пак днес най-накрая се престраших и реших да ви разкажа за една магическа бутилка, едно малко и луксозно стъклено шише, поместило някои от най-любимите ми аромати, комбинирани до съвършенство или поне моето съзнание ги възприема така.

Boucheron Quatre Eau de Perfum е звездата на днешния пост, който обещавам няма да е дълъг, но ще се опитам да ви разкажа за това как ме кара да се чувствам. 

На първо време - опаковката е истинско бижу. Все пак да не забравяме, че Boucheron е бижутерийна марка, няма как да не вградят нещо необичайно в бутилката. Интересен елемент е капачката, която пресъздава така популярната колекция  пръстени Quatre на Boucheron. Наистина много интересно и стилно решение. При завъртане на капачката се показва и дифузера на парфюма.  

Относно аромата - попада в цветно-плодовата категория. Аромата е силен, наситен и издържа дълго време върху моята кожа, усещам го докато не вляза в банята, което си е добро постижение.

А ето и композицията:
Връхни нотки: грейпфрут, лимон, портокал, мандарина
Средни нотки: ябълка, жасмин, праскова, роза
Базови нотки: карамел, кашмир, ванилия, мускус, кедър

Лично аз не усещам цитрусите в този парфюм. На моята кожа се развива доста интересно - започва със силен аромат на жасмин и завършва "сладникаво", но преди това се долавя и аромата на кедър. 

Останах много впечатлена от този парфюм, освен като аромати и като трайност. Силно женствен и луксозен, този парфюм според мен е специален, подходящ за вечерни излизания и събития, лесен за носене през студените месеци, мисля че за лятото би бил тежък. А защо да не бъде и една чудесна изненада за  Св.Валентин?! :)


*Парфюма можете да намерите на сайта на Venera Cosmetics, които бяха така любезни да ми предоставят продукта за ревю. Публикацията не е спонсорирана и мнението ми не е повлияно по никакъв начин.
Разбира се парфюма може да бъде намерен и във всички по-големи парфюмерийни магазини.






*PR sample

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥