February Favorites 2018

by - 13:22


Здравейте, красавици!
Още един месец се изниза от календара и дойде ред да ви покажа кои бяха любимите ми продукти за февруари.


Навярно сте забелязали, че зимните месеци в любимци често присъстват продукти на Avene а това мляко-флуид даже е в любимци за незнам кой път. Не е случайно продуктите на Avene да попадат често в тази категория, защото за моята суха кожа са най-доброто решение. Avene TriXera Lait Nutri -Fluid* за пореден път спаси кожата на краката ми -критична зона, която в студените месеци ми носи доста проблеми, като сърбеж, болка и разраняване. Установих, че носенето на клинове, чорапогащници и всичко стегнато обострят това състояние и прекратих макар и да ми е малко студено. Използвах това мляко и за няколко дни всичко се оправи.

Почистващото мляко на Alverde мислех, че изобщо няма да ми хареса, но се оказа доста добро попадение. Отмива се с вода, сваля грима ми, но внимание - много люти на очите за това не сваля очен грим. Смятам да му отделя отделно ревю, но съм впечатлена колко мека става кожата ми след като го използвам. Знаете, че марката залага на био съставки, това мляко е обогатено с масло от маслина.

От всички масла, които съм използвала до сега маслото от жожоба държи първите места, аз използвам това на Zoya Goes Pretty, което е в малка разфасовка и след като свърши ще търся по-голяма. Оставя кожата ми мека, има свойството да балансира омазняването на кожата и съм впечатлена от резултатите, които постигам с него, разбира се в комбинация и с други продукти.

Essence Reparing Oil с арганово масло купих случайно, просто търсих нещо мазничко с което да мажа кутикулите на ноктите си. Има пристрастяващ аромат, само заради него бих го купувала отново и отново, но не само - омекотява добре и кожичките около ноктите ми изглеждат доста по-добре от преди.


При сухите шампоани няма промяна - фаворит ми Batiste Dry Shampoo, а този има много приятен аромат на цветя. Пробвах доста сухи шампоани, но този си остава най-ефективен за моята коса.


Толкова много четох за течните матови червила на Avon от серията Mark, но нещо все ме спираше да поръчам, вероятно цветовете, в които не видях някой който да ме впечатли. Но моя близка приятелка съвсем наскоро ми подари това огнено червено Head Turner. И се оказа, че това червило е фантастично, а цвета е много по вкуса ми. И за него ще споделя в отделна публикация, но сега само мога да кажа, че е топ.

И накрая една спирала. Много ми е трудно със спиралите напоследък, нещо все не съм доволна от тях и Bell Secretale Lash Sculpting Mascara* дойде в точния момент. Не мога да кажа, че е нещо уау, ако търсите драматичен ефект можете да я подминете, но аз напоследък залагам на по-ежедневен и лек очен грим и тази спирала не тежи на миглите, дава онзи лек и подреден вид, който търся.

Това бяха моите най-най любими продукти за месец февруари, а вие открихте ли и някой ваш сред тях?



*Продуктите отбелязани със звездичка са ми предоставени за тест.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥