Too Faced No Filter Selfie Powders Review

by - 14:17

Здравейте, красавици!

Днес реших да се поразровя из черновите и да пусна няколко поста, които отдавна седят и си чакат реда. Днешното ревю е на продукт, който отдавна е на пазара - Too Faced No Filter Selfie Powders. Знам, че не е най-актуалното нещо на света, но едно ревю повече никога не е излишно.


Too Faced No Filter Selfie Powders са финиш пудри или илюминатори, както са описани в сайта, които придават различен ефект на лицето, подобно на филтрите в Instagram благодарение на светлоотразяващи частички. Изгледах няколко клипа в Youtube преди да установя точно какво им е приложението. Опаковката е картонена и доста шаренка, с голямо огледало. Затваря се стабилно с магнит.


Цветовете от палитрата могат да се използват самостоятелно или да се смесват. Sunrise е за и изсветляване и леко затопляне, Totally Toasted - за бронзиране, а Moon River е за придаване на сияен вид на кожата и постигане на по-студен ефект.


Купих тази палитра без да зная нищо за нея, дори не съм я тествала. Останах малко разочарована, имайки предвид че продуктите на Too Faced в повечето случай са доста добри. От трите цвята само Totally Toasted ми върши работа като бронзър и за стопляне на цвета на лицето, другите два изобщо не правят нищо. Прекалено са ми брашняни и не ми допада начина, по който изглежда кожата ми с тях. Гледах някои момичета, които използват Sunrise за хайлайт, но при мен няма шанс. По-скоро Moon River седи като хайлайт на моята кожа, но пак не изглежда добре. 
Предполагам, че цветовете биха седяли чудесно на по-тъмна кожа, но на моята не правят абсолютно нищо... разочарована съм и не бих ги препоръчала, така че дори и да ги видите някъде, спокойно можете да ги подминете.

Понеже съм на вълна "продукти, които не харесвам", съвсем скоро ще има доста голяма публикация на тази тема.





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥