Korean Skincare: Моята лятна рутина

by - 14:59



 Здравейте момичета!
Мисля, че е крайно време да направя пост за лятната ми рутина за кожата. Наблягам на думата лятна, защото все пак през различните сезони кожата се нуждае от различни неща. Специално при мен през лятото гледам да изполвам по-малко и по-леки продукти. И така нека да започнем първо с вечерната рутина.


Първото нещо, което се надявам всички да правите е свалянето на грима. Предполагам е излишно да казвам, че при мен става чрез двойното почистване. Имам няколко продукта, които редувам, а именно – The Face Shop Rice Water Bright Light Cleansing Oil, Skinfood Black Sugar Perfect Cleansing Oil, Secret Key Snail Repairing Foam Cleanser, COSRX Low pH Good Morning Gel Cleanser. Харесвам и двете олиа за почистване, но май предпочитам това на Skinfood. Първо, защото е повече като количество и второ – не ми люти, когато ми влезе в очите (което колкото и да не искам да призная се случва относително често^^”). Почистващият гел на COSRX ми е един от любимите продукти; почиства прекрасно без да изсушава кожата, балансира pH-то ѝ (което е изключително важно ако използвате киселини или други актвни съставки) и въобще е един прекрасен продукт. Пяната на Secret Key взех малко насляпо и трябва да кажа, че не ми е любима – действа малко изсушаващо на моята смесена кожа, но пък за сметка на това се разпенва доста добре. Ползвам я в дните в които искам да почистя кожата си до скърцане.

Отскоро започнах да ползвам и гъбичка при премахването на грима. Това, което ми харесва в случая е, че виждам грима, който премахвам и няма чудене дали съм го махнала целия или не, а и освен това тя попива водата и не ми се налага да ползвам кърпа за лице след това. Тази специално е на Tony Moly и е изключително мека.


Следващата стърпка е тоникът. Тук най-често изневерявам на любимите си корейски продукти, както можете да видите и сега. В момента редувам розова вода и един тоник на Bioten (Skin Moisture Refreshing Tonic Lotion)Освен тях ползвам и COSRX AHA/BHA Clarifying Treatment Toner, когато планирам да включа киселина или ексфолиращи тампончета в рутината си. Тук трябва да спомена, че лично аз не използвам киселини през лятото, но за сметка на това веднъж седмично си правя ексфолиране с ексфолиращите тампончета. Отоново некорейски, тези са на Avon Anew Clinical Advanced Resurfacing Peel Treatment.
Както вече споменах през лятото ползвам по-малко продукти, та затова няма да видите 10 стъпкова рутина, но просто това работи за моя тип кожа.


След тоника следва концентрираната грижа, в случая ампулата на Scinic – Honey All in One AmpouleПолзвам я вече от повече от половин година и тепърва почна да ѝ се вижда края. Тъй като е в огромен буркан си я прехвърлям в шише с помпичка за по-удобно. Тя е мултифункционален продукт и ми е напълно достатъчна като ампула/серум/есенция за самостоятелно ползване през лятото.


Следващата стъпка е околоочният крем. Отново некорейски в момента, а именно Bioten Skin Defence Antiwrinkle & Firming Eye CreamЗнам, че препоръчителната възраст за този крем е 35-45г., но тъй като зоната около очите е една от първите при които се показват признаците на стареене (а и аз я тормозя допълнително със слагане на лещи) реших да пробвам този хвален околоочен и засега ми харесва.


И най-накрая стигнахме до крема. Това лято използвам Mizon Black Snail All in One Cream и съм доволна. Осигурява достатъчно хидратация, без кожата ми да прилича на лъснал тиган на сутринта.
Понеже сега се боря с последствията от акне, а именно – петна, съм вкарала в рутината си и Mizon Acence Mark-X Blemish After CreamТой е създаден да се бори точно с тази пигментация и трябва да призная, че наистина забелязвам резултат. За няколко месеца петната ми значително намаляха.
В дните в които чувствам кожата си по-суха или изтормозена от обичайното включвам и още една последна стъпка – маска за през нощта. В момента това е Mizon Special Solution Good Night White Sleeping MaskПриятна, лека маска подходяща за нормална до мазна кожа.




Ами това е опростената ми лятна вечерна рутина...очаквайте сутрешната в следващата публикация :P 










You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥