March Favorites 2016

by - 13:41


Здравейте, красавици!

Март почти си замина и дойде време да ви покажа любимите ми продукти през този месец. Няма да видите много грим продукти, просто наблягах на по-семпъл грим през месеца. 


Започвам с два продукта за тяло от комплекта Sakura на Rituals Cosmetics, който хвалих страшно много напоследък.

Rituals Cosmetics Magic Touch Body Cream вече ви е познат от блога ми,. Приятен крем за тяло, който за съжаление свършва бързо. Аромата му е у-ни-ка-лен, задържа се дълго върху кожата ми. Самият крем има омекотяващи свойства, попива малко по-бавничко, но пък ми оставя кожата мекичка и гладка. Естествено, запасила съм се с още количества, защото не се знае дали марката някога ще навлезе официално и при нас.

Rituals Cosmetics Zenzation Shower Foam  също е споменавана многократно. Усещането при употребата й е неповторимо, май ще стана отявлен фен на душ пяните. Аромата отново е интензивен, сладникав и характерен за цялата серия Sakura. Пяната е пухкава и плътна, почиства добре кожата и я ароматизира.


Body Beauty Facial Washing Gel е нов продукт в арсенала ми, който харесах още от първото използване. Сваля грима, като няма изсушаващо усещане, напротив при нанасяне усещам пяната да ми мазнее между пръстите, което за мен си е идеалано, в предвид, че ненавиждам изсушаването от измиващи продукти. Няма натрапчив аромат и се оказа доста добра конкуренция на всички пяни, които са ми минали през ръцете до сега. Очаквайте ревю скоро.


Inveda Sweet Almond Oil също е нов продукт за мен. За месец бутилчицата вече е преполовена, което показва колко харесвам това олио. Използвам го за масажи, за лицето си като нощна грижа, а понякога и свалям водоустойчив грим с него. Ревюто вече е почти готово, така че скоро ще можете да прочетете повече.


Golden Rose Ice Chic Nail Color е новата серия лакове на Golden Rose, която от скоро се подвизава и при нас. Нямах търпение да пробвам, така че без да се замисля грабнах този меден цвят - търсих такъв от край време и сега вече съм доволна. Лака е чудесен, както всъщност и повечето лакове на ГР. Два слоя са достатъчни за наситен цвят, четката е удобна, трайността е добра.

Lavera Glossy Lips е гланца, който не свалям последния месец. Прекрасен лешников цвят, който използвам в ежедневието си. Няма лепкаво усещане, цвета е добре пигментиран с ненатрапчив блясък. Не съм използвала подобен гланц до сега с толкова мека и "пухкава" текстура.

Rimmel Scandal Eyes Eyeshadow Stick вече сте виждали няколко пъти в блога. Този месец го използвах основно когато бързах или когато имах часове в университета. Нанасям го на целия горен клепач, както и в долната линия на окото, като леко го разнасям с пръст. Става и за основа, задържа сенките цял ден без да ги събира в сгъвките.


Това бяха любимите ми продукти през март, а вашите какви бяха? :)






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥