I don't like...

by - 20:44


Здравейте, красавици!

Как сте в този така дъждовен, неделен ден? Аз го прекарвам на топло с чаша чай и подготвям нови постове за идващата седмица. Преглеждайки черновите установих, че имам няколко залежали ревюта на продукти, които не ми харесаха поради една или друга причина и реших да ги обединя в една обща публикация. 



Установих и, че явно съм доста критична към продуктите за коса, защото четири от петте продукта, са за коса. Но да видим...


  
O'right Golden Rose Color Care Shampoo е шампоан със страхотен замисъл на опаковката и като цяло. Опаковката е от биоразградими материали, на дъното й пък има контейнерче със семена от акация, които можете да посадите след като изхабите шампоана. Страхотна, страхотна идея, моите ще посадя на двора и се надявам някой ден да се радвам на красиви акации. Освен това шампоана е печелил редица награди за дизайн на опаковката и тн. Обогатен е с екстракт от златна роза и се грижи за боядисаната коса. 
Както много често казвам, ревюто на шампоани е много субективно нещо - при мен може да има положителен или отрицателен ефект, но при всеки човек може да има различно действие. Лично при мен този шампоан нямаше никакъв ефект, вероятно е неподходящ за моя тип коса. Има много хубав аромат, страшно траен, пени се добре и измиваше добре. Но не усетих омекотяване или заглаждане на косъма. Плюс е eco friendly опаковката, за което адмирации към марката, но за мен е малко разочарование липсата на какъвто и да е резултат след употребата му. Бих се насочила към друга серия на O'right, но тази бих пропуснала.


 
Следващия продукт отново е шампоан и е на френската марка Maiandra Professionnel, която никога не бях чувала, но грабнах спонтанно от аптека Ремедиум. Основен виновник за раздразнения ми скалп. Шампоана е предназначен за суха и увредена коса, за всекидневена употреба. Няма някакъв специфичен аромат, измиваше добре, но оставяше косата ми твърда. Освен това предизвика пърхут и доста неприятен сърбеж. Със сигурност тази марка я пропускам за в бъдеще.


 
Слънцезащитния спрей на Rene Furterer Solaire беше също разочарование за мен, защото съм голям фен на марката и не очаквах техен продукт да попадне в тази категория. Спрея има много хубав аромат, маслена текстура и е удобен за използване, Има слънцезащитен фактор KPF 90, което е чудесно, но косата ми не го понесе. Лятото тя е доста изтощена от слънцето, а спрея я доизтощи, противно на това че трябва да я пази. Косата ми се накъса и изсуши прекалено много и за това преустанових използването. Изушаването отдавам на съдържанието на алкохол в състава, може и да бъркам разбира се. 

 
И накрая, за разнообразие един крем за лице на марката Alverde. Това е крема за суха кожа с екстракт от дива роза. Хич не ми допадна като консистенция, трудно попиваше, ставаше на парцали и не става за основа под грима със сигурност (поне при мен). Аромата не ме дразнеше, беше приятен, но като цяло това не беше моя крем и сега си отлежава във шкафа.

Това бяха моите "нелюбимци", някой от вас използвал ли е някой от тези продукти, ако да можете да споделите мнение в коментарите :)






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥