Ducray Extra-Doux Shampoo Review

by - 19:58

Здравейте, красавици!

Започвам март споредица от ревюта, тъй като се събраха доста неща, закоито искам да споделя мнение. Този месец ще има и публикация с козметични разочарования, тъй като последните месеци имах и несполучливи попадения.
Главен герой днес е шампоана Ducray Extra-Doux, който успя да ми успокои раздразнения скалп, който пък е резултат от употребата на друг шампоан. Е, стават и грешки, но важното е, че овладях положението.


Ducray Extra-Doux Shampoo е шампоан за деликатна коса, подходящ за всекидневна употреба, с предпазващи и успокояващи свойства за скалпа. Аз реших да не се хвърлям на голямата опаковка веднага, не ми се рискуваше, за това посегнах към малка опаковка от 100 мл. Цената му беше около 3-4 лева и може да се намери в аптечната мрежа.

Съдържанието:


Шампоана е с дозатор-капачка, което е ок, защото напоследък ми омръзна да прекалявам с количеството и да се дразня на нескопосани опаковки. 


Шампоана има течна и прозрачна консистенция, приятен и деликатен аромат, който не дразни по никакъв начин. 


Тук е момента да кажа следното нещо - шампоана нямаше никакво влияние на косата ми, не я направи мека и тн., даже я правеше леко твърда, за това и слагах маска винаги след като го използвам. 
Но пък ми успокои скалпа. 
Преди време реших да дам шанс на шампоан от марка, която не бях чувала (ще четете за него скоро). Оказа се, че шампоана е крайно неподходящ за мен и ми раздразни жестоко скалпа- сърбеж и пърхут като резултат. Затова и заложих на Ducray Extra-Doux, който се справи с проблема веднага. Но не ви го препоръчвам, ако нямате проблем със скалпа и кожата на главата. Шампоана не е особено икономичен, не се разпенва силно и понякога ми се налага да използвам малко повече от обичайното, за да усетя косата си добре измита. 

Обобщено - за хора с проблемен скалп и нормална коса помага още след първото измиване, но за всички останали случай не го препоръчвам .






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥