Ahava Samples Review

by - 16:13

Здравейте, прекрасни!

Днес ще ви разкажа за няколко продукта на Ahava, които имах възможност да пробвам наскоро, някои от които бих препоръчала на всяка дама.
Тъй като продуктите са в тестов формат, няма как мнението ми да е финално и напълно завършено, но пък мога да споделя с вас първоначални впечатления. 

*Преди да започна да винапомня, че в блога тече игра, в която можете да се включите ТУК!


Ahava Deadsea Water Mineral Hand Cream е крем за ръце обогатен с минерали от Мъртво море. Количеството на тестера е 25гр. и ми стигна за доста дълго време и е един от продуктите, за който мога да ви дам по-подробна и пълна информация. Като за начало -крема има чудесен аромат, който се оказа и доста дълготраен върху кожата ми. Като ефек тусетих омекотяване на ръцете още след първото използване. Конситенцията му е по-течна от обичайното и не е необходимо голямо количество, което го прави и икономичен съответно. Както казах, крема омекотява добре кожата, прави я гладка, попива бързо и не оставя мазен филм. Леката му текстура го прави много подходящ за топлите дни. Това е продукта, който със сигурност бих препоръчала на близки и приятелки, както и на вас.

Съдържанието:


Ahava Time to Clear Purifyng Mud Mask е почистваща маска за лице с кал от Мъртво море. Имам смесени чувства към глинените маски и честно казано избягвам готови такива, предпочитам да си ги забърквам сама. Радвам се, че можах да тествам тази. Кожата ми не е мазна, глинените маски при мен обикновенно водят до пресушаване, но пък много добре почистват кожата, това прави и тази маска. Консистенцията е гъста и сива на цвят, не долавям аромат. Нанасям тънък пласт от нея на цялото лице и след 5-6 минути, когато е изъхнала, измивам лицето добре. Оставя кожата ми добре почистена, матирана, но не опъната и пресушена. Разбира се, усещам нуждата от хидратиращ крем след това. Използвах маската около 5-6 пъти, имам за около още 3-4 може би, защото не прекалявам с количеството, но впечатленията ми са отново много добри.

Съдържанието:


И преминавам към сашетата, за които ще споделя само първоначални впечатления, защото няма как от 3-4-5 ползвания да разбера как точно ми въздейства даден крем или серум. В случая само околоочния крем използвах доста дълго време, защото е по-икономичен, но и това не е достатъчно за да ви кажа дали има ефект.


Ahava Age Control Serum е възстановяващ и изсветляващ анти-ейдж серум, който се нанася  вечер под крема за лице. Количеството на сашето  ми стигна за около 10 ползвания, тъй като се слага само по една капка от серума. Ухае страхотно, имаше перлен цвят и кремообразна текстура. Тук нямам мнение, приятен продукт, но като че ли бих го пропуснала. 

Ahava Age Control Even Tone  е нощен крем за лице отново с анти-ейдж ефект, който би трябвало да забавя появата на тъмни петна и подобрява качеството на кожата. Крема много ми хареса в интерес на истината и като текстура, и като аромат, и като лекота. Не го усещах на лицето си, попиваше бързо, не правеше кир ефект. Бих си го купила в цял размер със сигурност.

Ahava Supercharged Skin Serum е серум, който е създаден за да подхранва кожата на лицето, благодарение на Osmoter комплекса, вложен в продукта. Серума остави много добри впечатления у мен въпреки краткия ми опит с него. Има маслена текстура, като олио. Аромата-отново на ниво. Добре се разбра с кожата ми, която сякаш го изпиваше. Правеше я по-сочна и жива, предполагам, че в дългосрочен план би подобрил качествата й значително.



Ahava Essential Minerals Eye Cream е околоочен крем, който се използва сутрин и вечер в зоната около очите. Хареса ми и това кремче, въпреки че попиваше доста бавно, което отдавам на доста течната му текстура. Но пък омекотяваше добре околоочната зона, но за съжаление друг ефект не видях за краткото ни познанство :)

Ahava Pure Minerals Clear Exfoliator е ексфолиант за лице с кал от Мъртво море Добре се справи този ексфолиант, не дразнеше кожата ми, частичките бяха дребни (микрополиращи естествени гранули според описанието на продукта)
 и нямаше драскане. Пробвах го с четка за лице и без и честно казано без четката като че ли беше по-добре, защото е по-течен и се губеше в нея. Почиства добре кожата, не ми я пресуши, но не успя да ме спечели.


Накратко за марката Ahava - продуктите не съдържат SLS/SLES, без парабени, без съставки от животински произход, без петролни деривати, подходящи и за чувствителна кожа. Отличават се с наличието на кал, минерали и натурални екстракти от Мъртво море. Марката предлага грижа за лице, тяло и коса, като всички продукти са обогатени с Osmoter - балансиран комплекс минерали и микроелементи от Мъртво море, който стимулитра клетъчните процеси, предпазва кожата и запазва влагата в кожата.


За мен това беше първи досег с марката Ahava, на първо четене продуктите ми допадат, но отново повтарям, че впечатленията от тестери не са особено обективни. И все пак успяха да събудят любопитството ми нощния крем, както и Supercharged серума, които ще изидря в най-скоро време.









*Продуктите ми бяха предоставени от представител на марката, мнението ми не е повлиано от този факт и е базирано на опита ми с продуктите.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥