Rhamnia Bynata Eye Contour Cream Review

by - 14:10


Apply every day & night with confidence and a smile... 

Чудесно предложение и послание, което идва от една от любимите ми марки - Rhamnia Bynata. След като преди време ви разказах за нощния крем на марката, днес дойде ред да ви споделя и за околочния крем с екстракт от облепиха на Rhamnia Bynata. Кремчето влезе и в любимците ми за януари, 2016-та година, а сега ще разберем и защо по-подробничко.


Околоочния крем идва в сладка опаковка в същата стилистика като останалите продукти на марката - картонена кутийка с панделка, а самия крем е поместен в малко, пластмасово бурканче с капачка на винт и количество от цели 15 мл. - стига за доста дълго време в предвид, че крема е доста иконимичен. Срока на годност е 6 месеца, като искрено се надявам за тези 6 месеца да успея да го изхабя.

Съдържанието:


Крема има типичния сладникав и страшно "вкусен" аромат на марката - една иде по плодов от този на нощния крем, улавям и нотки на канела. Консистенцията на крема е пухкава и лека.


Крема попива бързо, не оставя мазен филм по кожата, не пари и не дразни очите ми. Предназначен е за нормална и суха кожа. По-горе споменах, че е лек, така се усеща при нанасянето. Освен това е и доста икономичен. Не усетих и никакво опъване на околоочната зона.


Използвам Rhamnia Bynata Eye Contour Cream повече от 3 месеца и съм много доволна.  Не прикри тъмните кръгове под очите ми, това имам чувстовото, че е невъзможно да го постигна с който и да е крем или серум. Но пък прави кожата ми много мека, също е и добра основа за коректора ми, като предотвратява врязването му във фините линии. Добре заглажда околоочната зона. 

Кремчето беше и част от една от кутийте Good Box, така че ще се радвам ако споделите и вашето мнение в коментарите, ако сте го пробвали вече разбира се.












*Продукта ми беше предоставен за тест и споделяне на мнение, което както винаги си е лично мое, базирано на моя опит и спрямо моята кожа.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥