My Brow Routine

by - 14:33



Здравейте, сладкишки!

Как ви се отразява смяната на времето? Аз неделно се отпуснах и поспах малко повече, но си има причина - умората си каза думата. Със сутрешното кафе се зарових в черновите на блога и попаднах на тази, която готвя от около месец, но все не дописвам. Е, дойде и времето, така че днес ще видите начина, по който си оформям и поддържам веждите или така наречената Brow routine. Някои от продуктите, които ще спомена няма да видите на снимките, просто ги пропуснах при заснемането.


Като цяло моите вежди не са никак перфектни, имаше момент, в който бяха доста проскубани, на дупки и много тънки. Освен това не са и достатъчно тъмни, в някакъв сиво-кафяв цвят са и седяха доста бледо на лицето ми. Това в комбинация с прекаленото скубане ми докара едни доста рехави, мижави вежди, а както всички знаем веждите са рамката на лицето така да се каже, а при мен рамката беше почти изчезнала. 

Пробвала съм доста продукти за вежди, за някои съм споменавала тук, за други не съм. Освен това не съм про в оформянето, но си докарвам резултат, който ми харесва за сега. Има още какво да уча, знам как трябва да изглеждат перфектните вежди, но за да ги получа в момента или трябва да отида на микроблейдинг, или да изчакам търпеливо, докато отново порастнат достатъчно. Търпелива съм, така че в момента чакам... а докато чакам....


До скоро най-най за мен беше молива за вежди, като в това отношение непрекъснато залагах на молива Essence Eyebrow Designer в цвят 02 Brown Този молив първо, че е достъпен, второ е точно цвета, който ми трябваше и редовно го купувам последните 1-2 години. Лесно се работи с него, но е една идея по-мек.
С молива очертавам леко веждите си и ги запълвам, след това минавам с четката за да прелея цвета. Ефекта не е много естествен, но за момента ме спасяваше.

Освен молив използвам и сенки, като в случая тези двете от снимките не са специално за вежди. Марките предлагат различни комплекти сенки и вакса за вежди, но аз си харесвам тези двете за тази цел. Последния ми любимец е единичната сянка на Mary Kay Espressо, а сянката на Golden Rose имам от толкова отдавна, че май трябва да се разделим скоро.
Със сенките получавам по естествен вид на веждите си, а за нанасяне пригодих тази четка на RT, с нея нанасянето ми е страшно удобно, запълвам празните места и си оформям веждите без проблем...странна работа!
И двата цвята са матови, със студен подтон. Не се разпрашват, добре пигментирани са, но с тях ми трябва малко повече време докато получа добра форма и запълване. 

Най-добре се получава, когато комбинирам сенки и молив - сенките за запълване, а молива за леко очертаване, подчертаване на краищата на веждите, както и за изрисуване на косъмчета ако има нужда.
Важно е ако използвате молив за вежди той винаги да е добре подострен.


Други два помощника за добре изглеждащи вежди са боята за вежди на Delia Cosmetics и Realash Brow.

За боята на Delia Cosmetics ме светна Снежи (Snejana Atanasov), за което съм страшно благодарна, че сподели. От както я използвам си спестявам доста от времето за оформяне и запълване. Цвета, който си избрах е 4 Brown, имаше още 2 или 3 цвята, които се предлагат. Не знам къде съм спала до сега и не съм си купувала такъв продукт (до колкото знам и Titania имат боя за вежди, мяркала съм в Lilly). Опаковката ми е достатъчна за дълго време, защото използвам малко количесtво от боята. В опаковката има боя, проявител, апликатор и пластмасова "чашка" за разбъркване. Налага ми се да прилагам боята 3 пъти седмично, защото избледнява бързо, но процедурата трае 10 минутки и ми спестява време през останалите дни. 
След боядисване веждите ми са с по-наситен цвят, което ми помага за последващото оформяне. За редки вежди като моите боята си е голям helper...

От няколко месеца използвам и серума за вежди Brow by Realash, от който определено виждам ефект. Подготвям подробна публикация със снимки, където ще има преди и след. Сега само мога да споделя, че веждите ми растат по-бързо, вече ми се налага да ги "подстригвам" - нещо, което не съм си и помисляла, че ще правя някога :D Виждам и сгъстяване на косъмчетата, което само може да ме радва. Серума има удобен апликатор, с който се нанася всяка вечер. Опаковката ми почти свърши, но за 4 месеца ефекта е видим.

На снимките по-долу можете да видите веждите ми преди боядисване с Delia боята, след боядисване и накрая след запълване с молив и сенки. Преди серума на Realash веждите ми бяха още по-накъсани и тънки.


Някои от нещата, които не съм снимала са пинсетата на Titania, която обожавам и съм страшно доволна от нея, бих ви препоръчала ако сте в търсене да погледнете техните пинсети.
Не съм снимала и маркера на Wycon, за който вече съм писала ТУК. Маркера не е лош, въпреки страничните ефекти, бих се сдобила пак с него, само че в друг цвят. Има отлична трайност след като е нанесен и визуално резултата с него е малко по-добър от колкото с молив примерно.

Продуктите, които не съм използвала до сега за вежди, но се надявам някой ден да пробвам са тези, които са с цел "укротяване" - спирали и гелове, като тези на Essence, Catrice, Maybelline и тн. Ако сте с гъсти вежди и просто търсите леко подчертаване и оформяне, то спиралите и ваксите са идеални за вас, а и честно казано леко ви завиждам :)

Ако пък сте като мен - с тънки, "надупчени" и не добре изглеждащи естествени вежди, то имате няколко варианта - подхранване, търпение и по-малко скубане + оформяне с молив, пудра и тн.








You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥