Golden Rose Ice Chic Nail Colour 62 Review

by - 13:30


Здравейте, красавици!

Отново дойде ред да си говорим за лакове за нокти, този път главен герой е лак от новата серия на Golden Rose Ice Chic. Както с всеки нов продукт на марката, нямах търпение да пробвам новите им лакове и бях сигурна, че няма да остана разочарована. 


Лаковете Ice Chic идват в много cool квадратна "бутилчица" (предполагам наподобяваща ледено кубче). Количеството на лака е 10,5 мл. Цената на щандовете на марката, където могат да бъдат намерени лаковете от тази серия, беше 2,99 лв. Цветовете, както винаги са много и за всеки вкус. Аз за себе си избрах 62 - меден цвят с металически отблясък, който на моменти на ноктите ми изглежда и като розово злато.


Цвета е достатъчно покривен и добре пигментиран, така че и едно нанасяне е достатъчно, но аз по навик го нанасям два пъти. Лака съхне бързо, четката е стандартна, но пък с няколко движения си покривам нокътната плочка, така че нямам проблем с нея. Самият лак е една идея по-течен като консистенция, но това не пречи за равномерното му нанасяне.


От към издържливост също нямам забележки, лака издържа до 4-5 дни. С този цвят специално има една стъпка, която не бих пропуснала и това е изравняващата база, защото всяко едно несъвършенство по нокътя се откроява с този цвят, а за база използвам Hide Ridges на Manhattan. 


Е, това беше на кратко - отново чудесно лаково попадение от Golden Rose, сега съм в очакване на матовите им течни червила, които ще станат моментален хит според мен.




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥