Wet n' Wild ColorIcon Mono Eyeshadow - Creme Brulee

by - 14:03

Здравейте, прекрасни!

Започвам февруарските ревюта с единичната сянка на Wet n' Wild в цвят Creme Brulee, която се превърна в един от любимите грим продукти на редица блогърки. Както хайлайт пудрата на Wet n' Wild, за която вече съм ви разказвала, така и тази сянка беше дълго желана и при първа възможност се сдобих с нея.


Wet n' Wild ColorIcon Mono Eyeshadow идва в малка пластмасова опаковка със достатъчно стабилно затваряне за да не се опасявам за внезапното й отваряне когато я нося с мен. Количеството на сянката е 1,7 гр., срока на годност 24 месеца, а цената и по спомен беше около 4-5 лева.


Цвета, който имам е Creme Brulee и ми е любим - този цвят винаги свършва първи в палитрите ми и даже се бях притеснила дали ще му намеря точен заместител. Използвам го като основа, за изравняване на цвета и под веждата. Супер цвят, страшно съм доволна и едва ли бих спряла да го купувам за в бъдеще. Крем брюле наистина най-точно го описва.


Качеството на тази сянка също е отлично - цвета е достатъчно пигментиран и се нанася лесно, лесно се и прелива. Единствен проблем е лекото разпрашване, което се получава при "загребване" на цвета, но при нанасяне разпрашване няма. 


Както стана ясно вече - много съм доволна, пореден продукт, който не ме разочарова, Wet n' Wild започват да ми харесват все повече като марка и обмислям един стабилен шопинг за техни продукти скоро.





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥