Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder Review

by - 13:35




Здравейте, прекрасни!

Не мога да повярвам, че седмицата най-накрая свърши :) В тази връзка ви готвя една публикация за това как се опитвам да бъда организирана, но нея ще видите съвсем скоро. До тогава продължавам със серията ревюта, като днес ще обърна внимание на един продукт на една любима моя марка - Catrice, които наскоро обявиха новите си продукти за 2016-та. Разбира се, нямам търпение новите им продукти да стигнат до нас и веднага след като разбрах, че щандовете им са частично заредени избързах да се сдобия с нещо новичко. Наистина зареждането е частично - с лимитираната серия It Pieces, но до началото на март се очаква да пристигнат още нови продукти. Първото нещо, което грабнах е минералната хайлайт пудра - Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder, за която ще четете днес.


Пудрата идва в пластмасова опаковка с количество от цели 8 грама. Опаковката е стабилна, надявам се да не се разхлаби с времето, но се затваря плътно. Сравнително лека е. Цената на пудрата е 10,19 лв., купих я от магазин Лили.

Съдържанието:


Цвета е 010 Light Infusion, като както казах по-горе е от лимитираната серия на марката - It pieces. 


Цвета е златист към прасковен, много деликатен и нежен. Суочнат и нанесен на лицето ми обаче на мен ми изглежда светло - златист, дори ми белее.


Пудрата съдържа мънички блестящи частички (перлени), които придават фин, блестящ воал на лицето. Според мен пудрата е подходяща и за така популярната напоследък техника за гримиране "строубинг".


 Текстурата на пудрата леко мазнее, но пък от друга страна и леко се разпрашва, но не е нещо прекалено. Позволява наслояване, като за моята кожа е препоръчително, защото от едно нанасяне не се забелязва ефекта й толкова ясно. Предполагам, че на по-тъмна кожа или лятото, когато придобия тен ще седи страхотно. За нанасянето й използвам четката на RT, която е за хайлайт. Пробвах и с голяма четка за пудра, но там продукта "се губи" и трябва многократно повтаряне. 


На първо четене съм доволна от Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder. За мен хайлайтърите не са must have и не съм обсебена от идеята да имам всички възможни хайлайтъри на света. Стигат ми двата, които имам, а и не посягам често към тях. Въпреки това понякога имам нужда от нещо малко по-различно и тогава посягам към хайлайтъра.



Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder е хубав продукт, който озарява лицето добре, придава блясък и в дните, в които ме мързи да се гримирам много със сигурност ще влиза в действие. Покритието му е ок, на снимки излиза добре (както се вижда по-горе, снимките са правени със светкавица, за да се види по-ясно ефекта от хайлайтъра...и да, знам, че не съм си бленднала добре контура на крайната дясна снимка :D така става от бързане... ).
Хареса ми, ако си търсите хайлайтър хвърлете едно око, има тестер и можете да добиете представа за цвета и текстурата на място. 
Освен хайлайтъра, от новите продукти на Ctarice в момента са внесени и новата спирала Glamour Dolls, няколко нови пролетни цвята лак за нокти, трио ружове, сенки с апликатор (които ще видите скоро в блога), сенки с хайлайт ефект и изкуствени мигли.
Очаквам с нетърпение продължението на зареждането :)






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥