25 Facts About Me

by - 14:57



Здравейте, прекрасни!

След като моята любима Мария (BeGlamorous Blog) ме отбеляза в един нов таг, който се завъртя из блогосферата, реших, че сега е най-подходящия момент да ви споделя 25 факта за мен. Правила съм преди време подобен таг, в който ви разкривам подробности за моята личност, но сега съвсем на кратко ще видите някои от моите странности :)

1. Нещо, което може би не знаете :D - обичам козметиката, декоративна и бяла, това е моето хоби и си го обичам много.
2. Иначе съм геолог - нещо, което също не знаете :D!
3. Не обичам и не ям домати (освен ако не са под формата на сос или лютеница).
4. Обичам да ям сладко, като повечето от вас предполагам, но го ям в нездравословни количества. Любими комбинации са ми мента и шоколад, кокос и бял шоколад :)


5. Обичам цветята, но успявам да убия всяко цъфтящо растение, за това и у дома преобладават нецъфтящи такива. Иначе обожавам лалета и зюмбюли.

5. Не съм особено постоянна, но се опитвам да се боря с това.

6. Обичам да спя до късно, ранното ставане не е за мен, но това не пречи да си свърша работата за деня.

7. Мразя промяната на плановете.

8. Имам куче, което осинових преди цели 5 години.


9. Мразя предреждането на опашка.

10. Чупя всякаква техника с лекота - технологично небрежна съм.

11. Понякога закуската ми започва в 9-10 сутринта и свършва на обяд, просто сутрин се храня мноогоо бавно...

12. Зимата спя с чорапи - не обичам студа.

13. Понякога греша в преценката си за хората, което води до...

14. Трудно се доверявам на хората.

15. Имам много червила, но използвам само 1-2 от тях, същото се отнася и за лаковете за нокти.


16. Понякога си седя с грим вкъщи. защото ми е дошла музата да се развихря с гримовете, но няма къде да покажа творението.

17. Яд ме е, че си подстригах косата.

18. Сменила съм всички възможни цветове за косата си, но все още имам такава...

19. Обичам да помагам, да давам съвети и да съм полезна.

20. Обичам да ходя пеша.


21. Била съм в капана на паник атаките, но го овладях. Гадно е, но всичко се контролира чрез мисъл.

22. Не пия газирани напитки и всъщност никакви напитки, купени от магазина - само вода и домашни сокчета. Супер е!

23. Нямам много приятели, но всичките са проверени и много ги обичам!

24. Мразя караниците, говоренето зад гърба, самовлюбеното поведение и хората с прекалено самочувствие.

25. Харесвам хората с нестандартно мислене, и най-вече тези, които са готови да приемат нови идеи.


Това беше част от мен, някои неща, които може и да не знаете, но вече сте запознати. "Всеки луд с номера си" и по този начин гледам на странностите на другите и да не ги упреквам, че са такива каквито са... и пак да се повторя, ако не бяхме различни, всичко щеше да е ужааасно скучно :)

Аз тагвам Panda's Blog, Lilla Green и MakeUpMusicMe, както и всеки, който има желание да направи тага.

Stay positive!




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥