Like a Monday...no title today :)

by - 21:19


Здравееейте!

Чудите ли се къде се изгубих вчера, защо не празувах във виртуалното пространство и не ви наспамих стените със сърчица и чаши с вино..? Ами, просто е - реших да празнувам наистина и някак си пропуснах цялото вълнение из Фейсбук и Инстаграм. Въпреки това се надявам наистина да сте си изкарали добре, без значение дали пранувате любовта или виното... за мен те вървят ръка за ръка :)


Някак си тази година решихме да избягаме от цялата тази помпозност и комерсиалност на Св.Валентин и да направим нещо, което наистина да ни донесе приятни чувства и емоции... балони и цветя си подаряваме всеки ден, както и се обичаме всеки ден, без да има нужда календара да ни го напомня...ех, май сме порастнали вече...
Та вчера с приятеля ми прекарахме един спокоен, много приятен следобед, като за  това се погрижи екипът на Релакс център "Блясък". Не правя реклама, споделям едно положително изживяване с вас и по-скоро е препоръка за всеки, който има нужда от релакс и спокойствие. Релакс център "Блясък" се намира в кв. Редута в гр. София, близо е до центъра на града. Предлагат най-различни процедури, масажи, сауна, парна и турска баня и тн. (можете да разгледате сайта им тук - http://sparelaxzone.com/). Също така предлагат и различни спа пакети, като този, от който ние се възползвахме е спа терапия "Наслада за двама" (парна баня, цялостен масаж, сауна и релакс на по чаша шампанско). Всичко в този релакс център ми хареса - обстановката, любезното отношение на персонала, хигиената, и най-вече масажите, в това отношение ги препоръчвам с две ръце и четири крака.


Всъщност 14-ти февруари си имаше предистория.... решихме да празнуваме Трифон Зарезан един ден по-рано и бяхме на гости, а горния кадър запечата интересното небе над София, малко след като буря едва не ме отнесе заедно с чадъра ми. Видях десетки снимки точно от този момент, когато все едно над София небето гореше... и да, наистина е красиво!


На бързо да ви споделя и нещо козметично... Ако сте с мазна и чувствителна кожа (аз не съм с такава, но приятеля ми е), в момента измиващия гел Effaclar на La Roche Posay е намален в Аптеки Ремедиум на 7,99лв. Приятеля ми хареса тестерите, които получихме от кампанията на La Roche Posay и реши да го купи в голяма опаковка. Тази е с количество от 125 мл. и както казах е намалена, но се предлага и в разфасовки от 200 и 400 мл. 
Тук да вметна - излизали ли сте от аптека Ремедиум с празни ръце? Ние влязохме за гел, а си тръгнах със сто неща :D

Нещо, което гледах и умирах от смях през това време - мъже, кито пробват basic make up...сигурно и аз ще изглеждам така, ако ме сложат пред отворения капак на някоя кола :D


И накрая малко музика... вкуса ми се променя като времето навън, но пък си харесвам новите попадения...

Bishop - River


Panama- Always


Е, това бяха понеделнишките ми разпилени мисли, готвя ви още нещичко, дано види бял свят днес :)



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥